اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

استقلال ایران در سایه ولایت حاصل شده است / دهه فجر فرصتی برای تقویت انسجام داخلی

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: مردم ایران فرصت دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن را غنیمت شمرده و از آن برای تقویت اتحاد و انسجام داخلی بکوشند.

استقلال ایران در سایه ولایت حاصل شده است / دهه فجر فرصتی برای تقویت انسجام داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی امروز در جمع گروهی از پرسنل مرکز آموزشی پژوهشی امام علی(ع) با اشاره به وعده الهی مبنی بر حمایت از انبیا و پیامبران اظهار کرد: این حمایت و پشتیبانی نصیب پیروان بر حق اولیا و انبیای خدا می‌شود.

وی افزود: قیامت روزی است که انسان‌ها تنها به فکر خود بوده و دیگران را فراموش می‌کنند در این روز هم تنها خداوند است که یاری‌گر بندگان خویش است. 

دفاع از ولایت وظیفه‌ای همگانی است

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه در طول تاریخ شاهد جنگ‌های خانمان‌سوز فراوانی بوده‌ایم و این روند در دوران معاصر نیز ادامه داد گفت: در فجایع انسانی و طبیعی نیز خداوند یگانه یاری‌کننده انسان‌ها بوده و می‌تواند آن‌ها را از نابودی و خسران مصون دارد.

وی در ادامه به پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: این انقلاب با جان‌فشانی‌های ملت ایران و رهبری حکیمانه امام راحل به پیروزی رسید و همواره سایه لطف الهی و عنایات امام زمان(عج) بر این انقلاب بوده است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی بیان داشت: امروز هم نظام اسلامی ایران با تدبیر ولی فقیه جامع‌الشرایط و نایب بر حق امام عصر(عج) اداره می‌شود بنابراین ملت ایران باید همواره قدر نعمت ولایت و رهبری را بدانند و در حراست از آن کوشا باشند و این وظیفه‌ای است که بر دوش همه مردم ایران گذاشته شده است. 

استقلال ملت ایران در سایه ولایت حاصل شده است

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم با اشاره به سرسپردگی رژیم پهلوی به غرب و اسرائیل گفت: امروز ملت ایران استقلالی مثال‌زدنی را تجربه می‌کنند و همه این برکات در سایه نظام ولایی حاصل شده است.

وی تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ اتحاد ملت ایران را یادآور شد و ابراز کرد: یکی از راه‌های تداوم انقلاب اسلامی دشمن‌شناسی توسط همه ملت است زیرا دشمنان اسلام سعی می‌کنند از طریق ایجاد اختلاف میان قومیت‌ها، نژادها و زبان‌های مختلف بر مسلمانان و کشورهای اسلامی غلبه یابند و در این میان تنها حفظ و تقویت انسجام داخلی می‌تواند آن‌ها را از دست پیدا کردن به اهداف شومشان باز دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: این فرصت مناسب باید توسط همه مردم ایران قدر دانسته و از آن برای تقویت اتحاد و انسجام داخلی بهره‌برداری شود تا وعده الهی مبنی بر حمایت از پیروان بر حق انبیا و اولیاءالله تحقق یابد.

انتهای پیام/78004/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول