اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر گلپایگان خبر داد

اجرای 57 برنامه متنوع در ایام دهه فجر گلپایگان

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلپایگان گفت: توسط 19 کمیته بیش از 57 برنامه متنوع در سطح شهرستان گلپایگان اجرا می‌شود.

اجرای 57 برنامه متنوع در ایام دهه فجر گلپایگان

صادق جباری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک ستاد مرکزی در شهرستان گلپایگان و دو ستاد فرعی در شهرهای گوگد و گلشهر برای برپایی برنامه‌های دهه فجر تشکیل شده است.

وی گفت: 19 کمیته برای برگزاری این دهه در فرمانداری گلپایگان تشکیل شده و بیش از 57 برنامه متنوع را برای ایام دهه فجر پیش‌بینی کرده است.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلپایگان بیان کرد: برگزاری 34 مراسم جشن در روستا، 34 مدرسه، 34 پایگاه بسیج، 34 اداره و 34 مسجد شهرستان از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال در شهرستان گلپایگان است.

وی از پخت کیک 34 متری به مناسبت 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: به همت اتحادیه قنادان گلپایگان و به منظور پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم 12 بهمن این کیک روز 12 بهمن در خیابان امام خمینی(ره) پخت و توزیع می‌شود.

وی به برنامه‌های خاص روز 12 بهمن اشاره کرد و گفت: به مناسبت سالروز ورود حضرت امام(ره) به کشور راس ساعت 9:33 در خیابان امام خمینی(ره) رژه خودرویی، رژه حماسی و سرود دسته جمعی دانش آموزان، نواختن زنگ پیروزی در همه مدارس شهرستان و افتتاح نمایشگاه تصویری روزشمار انقلاب در شهرستان برگزار می‌شود.

جباری همچنین برگزاری چهار جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: افتتاح چندین پروژه عمرانی اقتصادی فرهنگی و خدماتی و مسکن مهر جوانان شهر گوگد از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

وی اظهار کرد: اجرای بیش از 120 برنامه درون سازمانی در سطح ادارات، نهادها و قطب‌های صنعتی شهرستان ‌از دیگر برنامه‌های دهه فجر شهرستان است.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلپایگان ادامه داد: میهمانی لاله‌ها و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا نیز در این دهه برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی به منظور تدوین کارآمدی نظام و تشریح خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

جباری توجه ویژه به جشن‌های دانش آموزی و تلاش در مردمی کردن مراسم را از دیگر اهداف ستاد دهه فجر برشمرد و گفت: جلسات پرسش و پاسخ و کرسی‌های آزاداندیشی در مراکز آموزش عالی از دیگر برنامه‌های امسال خواهد بود.

وی ادامه داد: به همت کمیته بسیج و بسیج جامعه پزشکان شهرستان تیم سیار پزشکی، بهداشتی و درمانی با هدف درمان رایگان به ساکنان روستاهای محروم در، هنده، قرغن، فاویان، شادگان و تیکن اعزام می‌شوند.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلپایگان همچنین به اهدای 22 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد اما (ره) اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن انقلاب ویژه مددجویان کمیته امداد از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/63014/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول