اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبر داد

اجرای 70 ویژه‌نامه دهه فجر توسط ناحیه مقاومت بسیج آبادان

خبرگزاری فارس: جانشین ناحیه مقاومت بسیج آبادان از اجرای 70 ویژه‌نامه دهه فجر توسط این ناحیه خبر داد.

اجرای 70 ویژه‌نامه دهه فجر توسط ناحیه مقاومت بسیج آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ثامر چنعانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات که به مناسبت دهه فجر در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج آبادان برگزار شد اظهار کرد: در برنامه‌های امسال دهه فجر سعی شده است تا مردمی‌بودن برنامه‌ها به عنوان یک شاخص مهم در نظر گرفته شود.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در برنامه‌ها و الگوسازی روش‌های انقلاب اسلامی از دیگر محورهای مهم برنامه‌های دهه مبارک فجر خواهد بود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آبادان ادامه داد: در این راستا و در مجموع 70 ویژه‌برنامه متمرکز توسط این ناحیه در شهرستان برنامه‌ریزی و در طول دهه مورد اجرا گذاشته می‌شود.

چنعانی تصریح کرد: تجلیل از گروه‌های نمونه طرح صالحین، برپایی نمایشگاه عکس دهه فجر و نمایشگاه نرم‌افزار با موضوع تهدیدات سایبری دشمن و روش‌های مقابله آنها از برنامه‌های آغازین روز این دهه است.

وی اضافه کرد: به همین مناسبت امروز 300 دانش‌آموز مقطع دوم متوسطه در قالب اردوهای راهیان نور طرح آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی استان اعزام شدند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آبادان خاطرنشان‌کرد: دیدار ائمه جمعه آبادان و اروندکنار، پخش سروده‌های انقلاب، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، مسابقات فرهنگی، مقاله‌نویسی، وبلاگ‌نویسی، شب شعر عربی و عیادت بسیجیان از بیماران از دیگر برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

چنعانی تقدیر از نخبگان بسیج دانش‌آموزی را از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج آبادان عنوان کرد و افزود: در این برنامه از 313 دانش‌آموز نخبه و ممتاز بسیجی آبادان با حضور مسئولان در تالار مهر این شهرستان تجلیل خواهد شد.

وی گفت: برگزاری جشن پیروزی انقلاب با حضور خانواده‌های نیروهای مسلح، نشست روشنگری و سیاسی در خصوص انتخابات پیش‌رو، حضور در گلزار شهدا و گردهمایی حلقه‌های صالحین از دیگر برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: پایان بخش برنامه‌های امسال حضور گسترده بسیجیان و پاسداران همراه با خانواده‌های آنها در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خواهد بود که هم‌صدا با ملت بزرگ ایران ندای برائت و مرگ مستکبران را فریاد خواهند زد.

انتهای پیام/72008/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول