اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان خبر داد

احداث ناحیه صنعتی در شهر ارمغانخانه

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان گفت: ناحیه صنعتی در شهر ارمغانخانه احداث می‌شود.

احداث ناحیه صنعتی در شهر ارمغانخانه

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تحولات بسیار بزرگی در حوزه عمرانی شهر ارمغانخانه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 28 پروژه در شهر ارمغانخانه اجرا شده است، خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها از جمله افتتاح بلوار امام خمینی (ره)، افتتاح ساختمان بخشداری و تکیه حسینی اعظم در قالب پروژه‌های عمرانی این شهر اجرا شده است.

فرماندار زنجان با بیان اینکه در مجموع برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهر ارمغانخانه 5 میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: مشکل آب شرب این منطقه نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برطرف می‌شود.

برنامه‌ریزی برای گردشگری منطقه ارمغانخانه

وی با تاکید بر اینکه برای روستاهای گردشگری شهر ارمغانخانه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است، اضافه کرد: در مجموع در این زمینه برای روستاهای مورد نظر یک میلیارد ریال هزینه شده است.

راشاد با بیان اینکه بخش شمالی منطقه ارمغانخانه و قره‌پشتلو از زیباترین مناطق استان زنجان به شمار می‌رود، یادآور شد: با تلاش درصدد احداث را‌ه‌هایی که در کمیته‌های استانی و شهرستانی پیگیری شده است، هستیم.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به روستای قشلاق رو به اتمام است، ادامه داد: مراحل گازرسانی به روستاهای «وننق»، «اورتا بلاغ» و «مشکین» نیز در حال لوله‌گذاری است.

احداث ناحیه صنعتی در شهر ارمغانخانه

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه ناحیه صنعتی جلیل آباد و حاج سیران در منطقه قره‌پشتلو احداث می‌شود، اذعان داشت: 20 هکتار زمین توسط اهالی در منطقه حاج سیران برای احداث ناحیه صنعتی اهدا شده است.

انتهای پیام/73006/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول