اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر اول سفارت عمان صورت گرفت

بهره‌برداری از آزمایشگاه تجزیه مواد معدنی در شهرک صنعتی شمس‌آباد

خبرگزاری فارس: یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های معدنی، متالوژی، پلیمری و شیمیایی در شهرک صنعتی شمس‌آباد شهرستان ری به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از آزمایشگاه تجزیه مواد معدنی در شهرک صنعتی شمس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرک صنعتی شمس‌آباد، یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های معدنی، متالوژی، پلیمری و شیمیایی با حضور سعید الوهوبی دبیر اول سفارت عمان، مدیر کل روابط‌عمومی و حراست وزارت نفت، مدیر کل اقتصادی شورای عالی ایرانیان و نمایندگان موسسه رده‌بندی SGS در شهرک صنعتی شمس‌آباد شهرستان ری به بهره‌برداری رسید.

هزینه ساخت این آزمایشگاه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با اشتغالزایی 30 نفر به مبلغ 30 میلیارد ریال توسط ابراهیم نیک آیین سرمایه‌گذار ایرانی مقیم خارج تامین شده است.

همچنین همزمان با این طرح دو آزمایشگاه دیگر این شرکت در استان‌های کرمان و هرمزگان نیز به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت مجری این طرح در این آیین گفت: این شرکت در زمانی متولد شد که امپریالیسم جهانی با تمام قدرت تبلیغاتی نظامی و مالی خود تمام تلاش را معطوف به این کرده که جلوی پیشرفت کشورمان را بگیرد و با تحریم‌های مختلف و گوناگون روحیه جهادی را در جوانان و ملت غیور ایران از بین ببرد.

مجید غفارزاده افزود: با یاری خداوند منان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی قطار پیشرفت اکنون به سوی ایستگاه پیروزی در حال حرکت است و آنچه این قطار را در خط پیشرفت و تعالی به پیش می‌راند، اراده و عشق ما به کشور است.

وی در ارتباط با  آزمایشگاه تجزیه مواد معدنی عنوان کرد: در این مکان بخش‌های آماده سازی نمونه، کانی سنگین، طیف سنجی اشعه ایکس، جذب اتمی، بیناب سنجی پیشرفته و شیمی‌تر یا تیتراسیون در فاز اول اجرایی شده است.

غفارزاده بیان داشت: در فاز دوم تفریق اشعه ایکس، آزمایشگاه متالوگرافی پیشرفته و آزمایشگاه کانی نگاری معدن برای نمونه‌های محیط زیست افزوده خواهد شد.

بر پایه این گزارش، مجری این طرح شرکت اهورا بهین آزما بوده است.

انتهای پیام/2462/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول