اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خبر داد

صنعت قم در بین نامداران صنعت و تجارت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از انتخاب یک واحد صنعتی از استان قم در پنجمین گردهمایی بین‌المللی نامداران صنعت و تجارت ایران خبر داد.

صنعت قم در بین نامداران صنعت و تجارت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور افزود: گردهمایی بین‌المللی نامداران صنعت و تجارت ایران برای پنجمین سال متوالی به پشتوانه تجار و صنعتگران نام آشنای کشورمان در عرصه تولید و صادرات با هدف ارتقاء سطح کیفیت کالا و بالا بردن ظرفیت تولید و فروش محصولات در بازارهای داخلی و همچنین ورود حرفه‌ای به بازارهای بین‌المللی با حضور هیئت‌های تجاری از کشورهای چین، ترکیه، عراق و افغانستان برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این گردهمایی که با هدف انتخاب بزرگان و نامداران عرصه صنعتی و تجاری در سطح بین‌المللی انجام ‌شد از شرکت تندر شهاب که از واحدهای مطرح استان قم و مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه است با اهدای لوح طلایی تجلیل شد و نام این شرکت در رده مدیران برتر صنعتی به ثبت ملی رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تصریح کرد: این شرکت بزرگ صنعتی در سال‌های اخیر با اهتمام به صادرات و اجرای پروژه‌های مختلف صنعتی در سطح کشور و در مناطق آزاد تجاری از جمله کیش و سایر نقاط توانسته است جایگاه ایده آلی را در سطح بین‌المللی از آن خود کند.

عالی‌پور خاطرنشان کرد: در این گردهمایی شرکای تجاری ایران در امر صادرات و واردات به همراه هیئت‌های تجاری ترکیه، عراق و افغانستان حضور داشتند و علاوه بر این حضور بازرگانان، رایزنان بازرگانی و مسئولان اتاق‌های مشترک کشورهای یاد شده در فضای کاملا تخصصی برای تبادل اطلاعات و رفع نیازهای مشترک هرچه بیشتر با فعالان اقتصادی ایران حائز اهمیت بود.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول