اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-50

7 واحد صنعتی در سمنان افتتاح می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بهره‏برداری هفت واحد صنعتی در ایام‏الله دهه فجر خبر داد.

7 واحد صنعتی در سمنان افتتاح می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، حسن قانع در نشست ستاد بزرگداشت ایام‏الله دهه فجر گفت: با بهره‏برداری از این واحدها، برای 400 نفر اشتغال‏زایی می‏شود.

وی با اشاره به برنامه‏های ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: مقرر شده است تا ستاد هماهنگی استانی برای هماهنگی، همفکری و انسجام بیشتر در برنامه‏ها تشکیل شود تا مشارکت فعالانه در زمینه‏های مختلف در این حیطه کاری انجام گیرد.

معاون برنامه‏ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: باید از فکر و پیشنهادات اصناف، صنعت‏گران و فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی و دیگر سازمان‏های مربوطه استفاده شود.

قانع بیان کرد: از آنجایی که آیین‏های دهه فجر امسال هم‏زمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) بوده، باید برای حفظ یکپارچگی و وحدت باشکوه‏تر و پررنگ‏تر از گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/74002/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول