اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

احداث دو شهرک و ناحیه صنعتی در شهر ارمغان‌خانه

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته دو شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی در شهر ارمغان‌خانه احداث می‎شود.

احداث دو شهرک و ناحیه صنعتی در شهر ارمغان‌خانه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان شهرداری شهر ارمغان‌خانه اظهار داشت: دولت‏های نهم و دهم رویکرد عمران و آبادی داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهر ارمغان‌خانه از نظر عمرانی و توسعه در حال حاضر به اندازه 20 تا 30 سال جلو افتاده است، خاطرنشان کرد: ساماندهی ورودی شهر و معابر آن تاثیر بسیار زیادی در زیبایی شهر دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مدیران شهر ارمغان خانه با پشتکار و با انگیزه بالای خود اقدامات بسیار زیادی در این شهر انجام داده‏اند، تصریح کرد: زیرساخت‏های لازم در حال حاضر در این شهر ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه روشنایی، برق، گاز، آب و فضای سبز شهر ارمغان‌خانه تامین شده است، یادآور شد: این امر سبب استقبال سرمایه‏گذاران از این شهر می‏شود.

*سرمایه‏گذاری در ارمغان‌خانه

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه در نخستین فرصت بهترین سرمایه‏گذاری‏ها در منطقه ارمغان‌خانه صورت می‏گیرد، اضافه کرد: دو شهرک صنعتی در این منطقه احداث می‏شود.

وی با بیان اینکه هدف‏گذاری برای توسعه و پیشرفت منطقه ارمغان‌خانه صورت گرفته است، ادامه داد: تعامل و همکاری مردم منطقه نیز در این زمینه بسیار اهمیت دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه اهالی روستای «حاج سیران» زمینی به مساحت 20 هکتار به منظور احداث شهرک صنعتی اهداء کرده‏اند، تاکید کرد: تامین آب شرب مورد نیاز مردم این منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

*مشکل اعتبار در سد ارمغان‌خانه

وی با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای احداث سد منطقه ارمغان خانه 14 میلیارد تومان بوده است، یادآور شد: در حال حاضر 2.5 میلیارد تومان در این سد هزینه شده است.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه اگر سد مورد نظر در منطقه ارمغان خانه تکمیل شود، همه اقدامات دولت تکمیل شده است، اذعان داشت: ثمره این سد به همه منطقه قره‏پشتلو می‏رسد.

وی با اشاره به اینکه 15 هزار نفر از آب سد ارمغان‌خانه استفاده می‏کنند، ادامه داد: امیدواریم با تامین اعتبار مشکل این سد نیز برطرف شود.

انتهای پیام/73006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول