اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 16 پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری 16 پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

بهره‌برداری از 16 پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری

رضا گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد از بهره‌برداری 16 پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد و اظهار داشت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان به بهره‌برداری می‎رسد.

وی افزود: مرکز خدمات فن‌آوری و کسب و کار، ایستگاه TBS و اجرای شبکه گازرسانی در شهرک صنعتی شهرکرد با اعتبار 19580 میلیون ریال از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

گنجی با اشاره به عملیات زیرسازی شهرک صنعتی بروجن، تصریح کرد: آسفالت و عملیات زیرسازی مجتمع کارگاهی در شهرک صنعتی بروجن با اعتباری معادل 10 هزار میلیون ریال در دهه فجر به بهره‎برداری می‎رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خاکریزی، تسطیح و آسفالت بخشی از معابر در شهرک صنعتی دستگرد امامزاده با اعتبار 2121 میلیون ریال، اجرای شبکه روشنایی و آسفالت در شهرک صنعتی بن با اعتبار2100 میلیون ریال و اجرای شبکه روشنایی در شهرک صنعتی جونقان با اعتبار2000 میلیون ریال از دیگر این پروژه هاست.

گنجی بیان داشت: شبکه توزیع آب در ناحیه صنعتی گندمان با اعتبار 1200 میلیون ریال، آسفالت در شهرک صنعتی هفشجان با اعتبار 1200 میلیون ریال، شبکه توزیع برق 20 کیلوولت و اجرای جدول معابر در شهرک صنعتی فرخشهر با اعتبار 950 میلیون ریال از جمله پروژه‌های موردنظر است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای جدول معابر در شهرک صنعتی فرادنبه با اعتبار 800 میلیون ریال و اجرای شبکه روشنایی در شهرک صنعتی سامان با اعتبار 400 میلیون ریال، عناوین پروژه‌هایی هستند که مقرر است به مناسبت سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان چهارمحال و بختیاری مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

انتهای پیام/48004/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول