اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت‌ساری:

مشکل تیم فوتبال صنعت نداشتن اسپانسر است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال صنعت‌ساری گفت: بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و تنها مشکل بزرگ ما در این تیم نداشتن حامی مالی قوی است.

مشکل تیم فوتبال صنعت نداشتن اسپانسر است

علی‌اصغر یمینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: هر دو تیم صنعت‌ساری و شهرداری اردبیل از تیم‌های خوب لیگ و از شانس‌های اصلی صعود به لیگ بالاتر هستند.

وی ادامه داد: بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و تنها مشکل بزرگ ما نداشتن حامی مالی قوی است.

مدیرعامل فوتبال صنعت‌ساری تصریح کرد: کسب یک امتیاز بازی در برابر تیم مدعی و بالای جدول نتیجه خوبی بود که بازیکنان موفق به کسب آن شدند.

یمینی خاطر نشان کرد: در حال حاضر با کسب امتیازات خوب در رده چهارم جدول هستیم و اگر حمایت همه جانبه شویم از گزینه‌های صعود خواهیم بود.

وی ادامه داد: از مسئولان استانی و شهرستانی می‌خواهیم که بازیکنان و کادر فنی صنعت را تنها نگذارند تا بازیکنان با انگیزه خوبی وارد میدان شوند.

مدیرعامل صنعت‌ساری در پایان با اشاره به انتخاب قائم مقام باشگاه اظهار داشت: عزیز تقی‌زاده که از باتجربه‌های فوتبال استان است به عنوان قائم مقام باشگاه صنعت‌ساری انتخاب شد.

گفتنی است، تیم صنعت‌ساری از هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه علی دایی مقابل میزبان خود شهرداری اردبیل به تساوی یک بر یک رسید.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول