اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

دولت احمدی‌نژاد عملکرد مثبتی از خود به جای گذاشته است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: دولت خدمتگزار نهم و دهم چندین برابر دولت‌های قبلی کار کرده و عملکرد مثبتی از خود به جای گذاشته است.

دولت احمدی‌نژاد عملکرد مثبتی از خود به جای گذاشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در اولین گردهمایی معتمدان اصناف و بازار با مسئولان و نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی که به همت جامعه اسلامی اصناف و بازاریان در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ما به عنوان نماینده عالی قوه مجریه در استان سعی می‌کنیم با همراهی نمایندگان کارها را پیگیری کرده و تا به سرانجام رسیدن آن کوشا و فعال باشیم به طوری که در ماه‌های گذشته سعی کردیم پیگیری و اقدامات نمایندگان در حد وسع و توان به ثمر نشسته و در این زمینه ارائه گزارشی را به مردم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هر چند بار اصلی پیگیری مطالبات مردم بر عهده نمایندگان است، اما شکل اجرایی گرفتن آن نیز وظیفه ماست که در این زمینه سعی کردیم کارهایمان را به شکل مطلوب به سرانجام برسانیم.

استاندار اردبیل با دفاع از عملکرد قوه مجریه در هفت سال گذشته یادآور شد: یکی از ایراداتی که نمایندگان مطرح کرده‌اند، مربوط به زمینی در یکی از شهرهای استان بود که این اراضی به عنوان اراضی ملی تحویل مرزبانی نیروی انتظامی استان شده بود که به عنوان میدان تیر از آن استفاده کنند.

نیکزاد گفت: البته این اراضی پیش از این به صورت غیر‌قانونی کشت و زرع می‌شد که ما از نیروی انتظامی خواسته‌ایم زمین میدان تیر خود را در این منطقه تغییر دهد و این اراضی بر اساس مصوبه دولت در قالب کار گروه توسعه کشاورزی به متقاضیان و افراد واجد شرایط واگذار شود که در این زمینه مشکلاتی نیز مطرح بوده که در حال برطرف شدن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول از دولت احمدی‌نژاد به عنوان دولت مظلوم یاد کرد و بیان داشت:‌ دولت خدمتگزار در تمام سرفصل‌ها اعم از عمران شهری، راه، راه‌آهن، مسکن و ... توانسته است چندین برابر دولت‌های گذشته فعالیت داشته باشد و عملکرد آن نیز شاخص و مثبت به نظر می‌رسد.

رئیس شورای اداری استان افزود: همانگونه که رئیس جمهور تاکید کرده‌ است ما تا آخرین لحظه خدمتگزاری باید در خدمت مردم باشیم و اجازه ندهیم فرصت‌ها به بطالت سپری شود.

نیکزاد تصریح کرد: بزرگ‌ترین حسن دولت احمدی‌نژاد این بوده است که با سفرهای استانی و سرکشی به تمام مناطق کشور حتی در دور‌ترین شهرها و روستاها با مردم همراه شده و درد و دل آنها را از نزدیک شنیده است.

وی ادامه داد: در این زمینه اقدامات مثبتی نیز در حل مشکلات مردم صورت گرفته به طوری که در هدفمندی یارانه‌ها که از شاهکارهای دولت خدمتگزار است بیشترین نتیجه و منفعت نصیب عموم مردم شده است.

نماینده قوه مجریه در استان اردبیل ابراز داشت: در بحث هدفمندی یارانه‌ها رئیس جمهور با حضور در مجلس نحوه اجرا و عملکرد این قانون را تبیین کرده و با همفکری و همراهی مجلس سعی می‌کند در چارچوب قانونی موضوع هدفمندی یارانه‌ها را در مرحله دوم به اجرا بگذارد که حضور رئیس جمهور در مجلس نیز حکایت از این موضوع دارد که مقام عالی قوه مجریه با احساس مسئولیت در صدد ارتباط و تعامل بیشتر با قوه مقننه است.

نیکزاد تاکید کرد: هر چند عده‌ای مدعی هستند که دولت در بحث هدفمندی، تولید و واحدهای صنعتی را مورد حمایت قرار نداده، اما باید گفت دولت با تزریق سوخت یارانه‌دار و همچنین پرداخت تسهیلات بلند مدت و سرمایه در گردش سعی کرده است از واحدهای تولیدی حمایت کند.

این مسئول یکی از رویکردهای دولت احمدی‌نژاد را در مسیر خدمت‌رسانی بی‌منت استفاده از توانمندی‌های مختلف در استان‌ها اعلام کرد و گفت: به همه استانداران در نشست اخیر سفارش کرده است که در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مصمم بوده و لحظه‌ای از اهداف خود در خدمت به عموم مردم عقب‌نشینی نکنند.

استاندار اردبیل به ملموس بودن معضل بیکاری و مراجعه عموم جوانان برای حل این مشکل اشاره کرد و ابراز داشت: ما باید دست به دست هم دهیم تا با پیگیری مسائل و به سرانجام رساندن آن بتوانیم معضل و مشکل بیکاری را برطرف کنیم.

نیکزاد تصریح کرد: البته نمایندگان همانگونه که موضوعات مختلف را پیگیری کرده‌اند، باید در به سرانجام رسیدن آن یاریگر ما باشند تا بتوانیم هر چه مطلوب‌تر و شایسته‌تر در این مسیر گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ما همچنان در خط ولایت و دفاع از ارزش‌های اسلامی و دینی حرکت می‌کنیم ولی گاه رئیس جمهور به خاطر حفظ منافع کشور و آرامش به ما اجازه دفاع از خدمات دولت خدمتگزار را نمی‌دهد که در این زمینه ضرورت دارد مسائل بیشتر تبیین شده و شفاف‌سازی در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول