اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

اختلاف مجلس و دولت بر سر زمان اجرای هدفمندی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها هیچ اختلافی بین دولت و مجلس وجود ندارد و تنها اختلاف زمان اجرای این طرح در کشور است.

اختلاف مجلس و دولت بر سر زمان اجرای هدفمندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، علی ایرانپور ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اظهار کرد: تحریم‌های موجود یکی دیگر از جنگ‌های غرب علیه ایران است اگر در اول انقلاب دشمن به مرزهای ما حمله می‌کرد اینک دشمن با اجرای تحریم‌های مختلف جنگ اقتصادی را علیه مردم ایران آغاز کرده است.

وی افزود: در اصل یکی از هدف‌های اقتصاد مقاومتی استفاده از محصولات داخلی است و باید این فرهنگ را در شهرستان مبارکه و کشور نهادینه کرد تا یکی از اصلی‌ترین مصادیق اقتصاد مقاومتی در کشور اجرا شود.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول شش ماه گذشته حضور مسئولان کشوری  برای رفع مشکلات این شهرستان نسبت به تمام شهرستان‌ها بیشتر بوده و این امر سبب شده که یک مسول با حضور در شهرستان به خوبی با مشکلات این شهرستان آشنا و در راستای رفع آن اقدام کند که در هفته‌های آینده حضور چند وزیر را در شهرستان مبارکه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه تمامی مسئولان این شهرستان باید در جمع مردم و در همین شهرستان ساکن باشد و این امر یکی از مطالبات مردم و به ویژه یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به این شهرستان است، ادامه داد: هر چه زودتر باید مسئولان در این شهرستان سکونت پیدا کنند و با توجه به این امر هر مسئولی در شهرستان سکونت پیدا نکند از طریق دولت پیگیری خواهد شد.

ایرانپور گفت: مسئولان باید در بین مردم حضور پیدا کنند و به سولات جواب و عملکرد خود در سال‌های آینده را مورد تبادل نظر قرار دهند و باید مشکلات موجود در حوزه خود را مرتفع کنند.

انتهای پیام/63013/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول