اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان تأکید کرد:

تسریع در بهره‌برداری از مصوبات سفر هیئت دولت

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان با اشاره به دغدغه احزاب، بر لزوم تسریع در بهره‌برداری از مصوبات سه سفر هیئت دولت به استان کردستان تاکید کرد.

تسریع در بهره‌برداری از مصوبات سفر هیئت دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد پورجعفری یکشنبه شب در نشست مشترک با نمایندگان احزاب استان کردستان با اشاره به دغدغه‌های به حق جریان‌های سیاسی در خصوص توجه بیش‌تر به عمران، آبادانی و خدمت به مردم اظهار کرد: تلاش استانداری برای عمل به این موضوع است که در این‌باره سرعت بخشیدن به اجرا و بهره‌برداری از مصوبات سفرهای رئیس‌جمهور اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه نظام ایران متکی بر مردم است تصریح کرد: روند خدمت‌رسانی باید به ‌گونه‌ای باشد که ملت همواره آماده حضور در صحنه‌های دفاع از کیان انقلاب باشند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان با ذکر اینکه هر گروه و دسته سیاسی باید خداوند را شاهد و ناظر بر اعمال خویش ببیند و سپس مطابق با اصول دینی به عمل سیاسی دست بزند، خاطر نشان کرد: احزاب ما هم باید این‌گونه باشند.

پورجعفری از وجود احزاب ولایت‌پذیر در استان کردستان ابراز رضایت کرد و نقش این جریان‌های سیاسی در ارائه راهکارهای افزایش مشارکت‌ها را سازنده عنوان کرد.

وی با یادآوری هفته وحدت، استفاده از این ظرفیت برای جلوگیری از موفقیت دشمن در ایجاد تفرقه را خواستار شد و از جریان‌های سیاسی خواست تا در مراسم و سخنرانی‌ها این مسئله را لحاظ کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان تخریب روحیه ملی، استحاله فرهنگی و ایجاد یاس و ناامیدی و در نهایت دامن زدن به نارضایتی را توطئه شوم دشمنان عنوان کرد و افزود: به همین خاطر بر تمامی مسئولان لازم است تا بهانه به دست آنها ندهند.

وی استفاده از زمان و فرصت‌ها برای افزایش مشارکت مردم را مهم ارزیابی کرد و افزود: با ایجاد هم‌افزایی بیشتر مشکلات جامعه کاهش خواهد یافت.

پورجعفری بیکاری و تورم را یک بیماری در جامعه دانست و گفت: طی مصوبه‌ای مقرر شده تا تعدیل نیروی کارخانجات در شرایط کنونی ممنوع شود.

وی با اذعان به برنامه‌ریزی‌های پیچیده استکبار برای فتنه‌انگیزی در اتخابات سال 92 اظهار کرد: مسئولان و احزاب نیز باید در مقابل این هجمه‌ها برنامه‌های مناسبی را تدوین کنند.

وی افشای توطئه‌های دشمن به منظور کاهش مشارکت مردم را وظیفه جدی جریان‌های سیاسی عنوان و تصریح کرد: باید فضای مثبت و امید به آینده نیز به طور همزمان مورد توجه قرار گیرد.

پورجعفری در پایان با تاکید بر اینکه همه کارها باید برای رضایت خداوند و بندگان او باشد ابراز امیدواری کرد با کار و تلاش بیش‌تر در زمینه‌های گوناگون شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش نظام اسلامی باشیم.

انتهای پیام/79008/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول