اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و پایانه‌های اصفهان:

8500 مورد بارنامه تمبردار دولتی از اصفهان جابه‌جا شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: طی 10 ماه گذشته 8 هزار و 500 مورد بارنامه تمبردار دولتی از اصفهان جا به جا شده است.

8500 مورد بارنامه تمبردار دولتی از اصفهان جابه‌جا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسینعلی شمعانیان صبح امروز در جمع مدیران استان اصفهان اظهار کرد: هشت درصد تولید ناخالص ملی کشور مربوط به حمل و نقل است که 90 درصد جا به جایی کالاها از طریق جاده‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: در بحث حمل و نقل استان 8 هزار و 500 واحد تولیدی و نیز جا‌به‌جایی حمل و نقل کشوری داشتیم که توسط 453 شرکت حمل و نقل صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به سهم 11 درصدی حمل و نقل جاده‌ای کشوری توسط استان اصفهان تصریح کرد: 10 درصد رانندگان کشور از اصفهان بار جا به جا می‌کنند.

وی ادامه داد: باربری در سال 90، بالغ بر 43 میلیون و 620 هزار تن بوده که توسط 2 میلیون و 870 کامیون از مبدأ استان جا به جا شده است.

شمعانیان گفت: این جا به جایی توسط 31 تشکل صنفی کارگری و کارفرمایی است که در ارتباط با جا به جایی کالا از کارخانه‌های فولاد و سیمان و به طور کلی تولیدات، 8 هزار 500 مورد بارنامه تمبردار دولتی جا به جا شده است.

وی اضافه کرد: افتخار استان این است که تمام بارها به صورت آنلاین و توسط سازمان راهداری و بار نامه مالیاتی رصد می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و حمل نقل استان اصفهان تاکید کرد: 1.3 دهم حمل کالا رقم خوبی است و به جز دو شهرستان اردستان و گلپایگان روی بحث کل تولیدات آهن آلات سه میلیون و 800 تن جا به جایی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: البته کاهش سیمان و آجر را با توجه به ساخت مسکن مهر داشته‌ایم که البته در رشد تولیدات سالانه 24 میلیارد تومان عوارض بارنامه دولتی می‌شود.

شمعانیان افزود: از سال 84 تا کنون تمام وزن کالاها مشخص و تاکنون 35 میلیون تن کالا را داشته‌ایم.

انتهای پیام/63012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول