اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی صدا و سیمای خراسان‌رضوی مطرح کرد

عدم اختصاص اعتبارات دولت برای توسعه شبکه‌های دیجیتال خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس:معاون فنی صدا و سیمای خراسان‌رضوی گفت: از اعتبار شش میلیارد و 500 میلیون تومان برای توسعه شبکه‌های دیجیتال خراسان رضوی، تنها 300 میلیون تومان آن محقق شده است.

عدم اختصاص اعتبارات دولت برای توسعه شبکه‌های دیجیتال خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فریبرز ذوقی عصر امروز در نشست خبری ویژه‌برنامه‌های صدا و سیمای خراسان‌رضوی اظهار کرد: توسعه تلویزیون دیجیتال در استان از موضوعات مهمی است و از محل مصوبات هیئت دولت، استان خراسان رضوی می‌تواند گام خوبی در این زمینه بردارد.

معاون فنی  صدا و سیمای خراسان‌رضوی ادامه داد: هنوز پیشرفت خوبی از نظر اختصاص اعتبارات دریافت نکرده‌ایم و از اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون تومان تنها 300 میلیون تومان آن محقق شده است و امیدواریم با اختصاص حداقل 50 درصد از اعتبارات استانی بتوانیم شبکه پخش دیجیتال را در شهرستان‌ها تقویت کنیم.

ذوقی خاطرنشان کرد: در روز چهارشنبه 11 بهمن‌‌ماه دو ایستگاه تلویزیونی دیجیتال در شهرستان‌های سبزوار و تربت‌حیدریه افتتاح می‌شود که از 62 درصد به 70.5 درصد پوشش دیجیتالی شبکه‌های خراسان‌رضوی می‌رسد و در این زمینه مبلغ 4.5 میلیارد تومان از هزینه‌ها از طریق سازمان صدا و سیمای خراسان‌رضوی بوده است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد تلویزیون دیجیتال در این دو شهرستان مبلغ 1.5 میلیارد تومان هزینه شده است؛ همچنین رادیو آوا در شهرستان تایباد و تربت جام 120 میلیون تومان و تقویت فرستنده برون‌مرزی تایباد از 400 کیلو وات به 600 کیلو وات یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه داشته است.

معاون فنی صدا و سیمای خراسان‌رضوی افزود: به طور کلی پروژه‌های فنی استان خراسان‌رضوی که در دهه فجر افتتاح می‌شود، بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه داشته است.

انتهای پیام/70022/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول