اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: هیچ مسئولی حق استفاده از امکانات ادارات و تبلیغات علیه یا له کسی ندارد و هر مسئولی در این زمینه تخطی کند با وی برخورد جدی خواهد شد.

امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان تأکید کرد: هیچ مسئولی حق استفاده از امکانات ادارات و تبلیغات علیه یا له کسی ندارد و هر مسئولی در این زمینه تخطی کند با وی برخورد جدی خواهد شد.

صدیقی وظیفه مسئولان را فراهم کردن فضای مناسب برای انتخابات و تمهیدات لازم در این خصوص برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اعلام کرد و افزود: ملت ایران همچون گذشته با حضور پرشور و حماسی خود در این انتخابات بار دیگر امید دشمنان را به یأس مبدل خواهد کرد.

وی، دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جدید با راهکار مناسب اعلام کرد.

فرماندار اهر بهره‌برداری از 30 پروژه مهم عمرانی در قالب عمران شهری، آبرسانی، گازرسانی، راه، برق‌رسانی و ایجاد زیرساخت‌ها با صرف اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال و بهره‌برداری از 625 واحد مقاوم‌‌سازی اماکن روستایی با استفاده از تسهیلات بانکی کم‌بهره به مبلغ 150 میلیارد ریال خبر داد.

وی، تلاش‌های انجام شده توسط کارگروه‌های فعال در امر زلزله را به جهت حضور موفق قدردانی کرد. 

رئیس شورای اداری شهرستان اهر افزود: بازسازی‌ها در مناطق زلزله‌زده به اتمام نرسیده و ستادهای معین بازسازی با قدرت تمام تا اتمام کامل زیرساخت‌ها در مناطق زلزله‌زده ادامه خواهد داشت.

فرماندار اهر با اشاره به مشکلات پیش آمده به صاحبان طرح‌های تولیدی و خدماتی و بازرگانی در سطح شهر خواستار ارائه تسهیلات لازم برای کمک و فعالیت مجدد این طرح‌ها شد.

وی با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز تأکید کرد: باید با تمهیدات لازم ادارات و نهادهای دست‌اندرکار به خصوص میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری و سایر نهادهای فعال در این زمینه با برنامه‌ریزی مناسب شهرستان اهر را برای استقبال از میهمانان نوروزی که امسال به علت وقوع زلزله حضورشان پررنگ خواهد بود آماده کنند و در حوزه روستایی نیز تعاونی دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها نیز برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه داشته باشند.

صدیقی در پایان نیز بر توجه بیشتر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر آماده‌سازی مناسب مراکز تاریخی و موزه ادب و عرفان شهرستان برای ایام نوروز با مرمت و بازسازی تأکید کرد.

انتهای پیام/60003/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول