اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز/40

مازندران میزبان تنیس شمال کشور شد/ رویدادی برای بزرگداشت فجر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز تنکابن گفت: دومین دوره مسابقات تنیس روی میز جام فجر شمال کشور در تنکابن برگزار می‌شود.

مازندران میزبان تنیس شمال کشور شد/ رویدادی برای بزرگداشت فجر

علیرضا استواری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن گفت: دومین دوره مسابقات تنیس روی میز جام فجر تنکابن با حضور چهره‌های برتر این رشته ورزشی از چهار استان مطرح کشور در تنکابن برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات که سال 90 نخستین دوره خود را برگزار کرده بود با حضور ورزشکاران مازندرانی و گیلانی برگزار شد و امسال با توجه به اینکه برنامه‌ریزی‌های خوبی برای برگزاری آن شد 27 بهمن‌ با حضور تنیس روی میزبازان مطرح چهار استان البرز، گیلان، گلستان و مازندران که از استان‌های مطرح این ورزش هستند به صورت ‌آزاد از همه سنین در یک روز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مجموع جوایز نفرات برتر این دوره 10 میلیون ریال است.

استواری در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان تنکابن از نظر داوری برای این مسابقات دارای نیروهای خوبی است در این دوره نیز نیازی به دعوت از داوران خارج از شهرستان ندیدم و از این دوستان برای قضاوت و مسابقات بهره‌گیری می‌گیریم.

وی تاکید کرد: سطح برگزاری و کیفیت این دوره با توجه به حضور نفرات برتر این چهار استان در جام فجر تنکابن بالا است و تلاش می‌کنیم با برگزاری منظم ادواری این جام آن را به صورت تقویمی در فدراسیون تنیس روی میز کشور بگنجانیم که این امر در ارتقای سطح تنیس روی میز شهرستان و استان بسیار اثرات مطلوبی دارد.

استواری با اشاره به فقدان یک سالن ویژه به این ورزش و وجود علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در شهرستان، خاطر نشان کرد: تنکابن با ترکیب جدید و همکاری و تلاش جمعی توانسته است بیش از 60 علاقه‌مند به این رشته ورزشی را جذب کند.

انتهای پیام/86020/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول