اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود خبر داد

جمع‌آوری 900 میلیون ریال صدقه در شهرستان ایجرود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود از جمع‌آوری 900 میلیون ریال صدقه در شهرستان ایجرود خبر داد.

جمع‌آوری 900 میلیون ریال صدقه در شهرستان ایجرود

سید مسعود حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به بیان مطالبی در خصوص اهمیت صدقه و جایگاه آن در دین اسلام پرداخت.

وی با اشاره به اینکه همواره یکی از موارد مورد توجه و تاکید بزرگان دین پرداخت صدقه و کمک به نیازمندان جامعه بوده است، افزود: در بسیاری از روایات اسلامی نقل شده که پیامبر اکرم (ص) همیشه در کمک به نیازمندان و پرداخت صدقه مبادرت ورزیده و اطرافیان را نیز به انجام این عمل نیک و پسندیده دعوت می‌نمودند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود در ادامه با اشاره به جمع‌آوری صدقات مردمی توسط کمیته امداد افزود: این نهاد مردمی در راستای عمل به سیره و سنت‌های حسنه در خدمت‌رسانی به جامعه محروم این طرح را اجرا کرده و به خانوارهای نیازمند یاری‌رسانی می‌کند.

*وجود بیش از 6 هزار صندوق صدقه در ایجرود

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود بیش از 6 هزار صندوق صدقه در شهرستان ایجرود اشاره کرد و گفت: از مجموع صندوق‌های موجود در این شهرستان 5 هزار و 598 عدد صندوق کوچک (خانگی)، 132 عدد صندوق بزرگ (صندوق‌های موجود در معابر) و 66 عدد نیز صندوق متوسط (صندوق‌های موجود در ادارات و بانک‌ها) است.

حسینی با اشاره به اینکه در 10 ماهه امسال 900 میلیون ریال صدقه در شهرستان ایجرود جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: مبالغ جمع‌آوری شده در قالب صدقات در راستای حل مشکلات فرهنگی، تحصیلی و معیشتی نیازمندان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول