اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد

جمع‌‌آوری 10 میلیارد ریال صدقه در کردستان/ رشد 28 درصدی کمک‌های مردمی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کردستان از جمع‌آوری 10 میلیارد و 412 میلیون ریال صدقه طی 9 ماه سال ‌جاری در این استان خبر داد.

جمع‌‌آوری 10 میلیارد ریال صدقه در کردستان/ رشد 28 درصدی کمک‌های مردمی

قنبر موسی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از ابتدای سال‌ جاری تا پایان آذر ماه بیش از 10 میلیارد و 412 میلیون ریال کمک‌های مردمی از طریق 69 هزار صندوق صدقه در سطح استان جمع‌آوری شده است.

به گفته وی میزان کمک‌های جمع‌آوری شده از طریق صنادیق صدقه امداد در 9 ماهه سال گذشته 8 میلیارد و 127 میلیون ریال بود.

وی از رشد 28 درصدی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان خبر داد و تصریح کرد:‌ اعتماد به کمیته امداد امام خمینی(ره) و نوعدوستی مردم از مهم‌ترین عوامل رشد کمک‌ها در این استان است.

مدیرکل کمیته امداد امام ‌خمینی(ره) کردستان به توزیع 3 هزار صندوق صدقه در سال ‌جاری اشاره کرد و گفت: برای جمع‌آوری کمک‌های مردم استان 2 هزار و 585 صندوق صدقه بزرگ، 2 هزار و 428 صندوق صدقه متوسط و بیش از 55 هزار صندوق صدقه کوچک کمک‌های مردمی در سطح استان وجود دارد.

به گفته موسی‌نژاد، درآمد حاصل از صندوق صدقات کمیته امداد در راستای بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویان، تهیه جهیزیه نوعروسان، تأمین کالاهای اساسی، ودیعه مسکن و وام کارگشایی، اشتغالزایی، هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و بهداشت و درمان خانواده‌های بی‌بضاعت با اولویت ایتام هزینه می‌شود.

وی توسعه مشارکت‌های مردمی را زمینه‌ای برای حل مشکلات نیازمندان و مددجویان خواند و از تدوین و اجرای برنامه‌هایی برای جذب بیشتر مشارکت‌های مردمی در استان خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)‌کردستان تصریح کرد: به منظور آگاهی خیرین از میزان جمع‌آوری کمک‌ها و هزینه‌کرد آن با هدف افزایش اعتماد عمومی به این نهاد، سامانه‌ای راه‌اندازی شده است.

وی در پایان از ثبت شماره تلفن 40 درصد از خیرین و نیکوکاران مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ کردستان در این سامانه خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همکاری خود خیرین مابقی شماره تلفن‌ها نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن در این سامانه به ثبت برسد.

انتهای پیام/79002/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول