اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

67 درصد اعتبارات اشتغال مددجویان کمیته امداد مازندران ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مازندران از ابلاغ 67درصد از اعتبارات اشتغال مددجویان کمیته امداد توسط بانک‌های عامل مازندران خبر داد.

67 درصد اعتبارات اشتغال مددجویان کمیته امداد مازندران ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ابراهیم باغبانی در جمع خبرنگاران در ساری درباره آخرین اقدامات انجام شده برای توسعه اشتغال در بین مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مازندران اظهار داشت: تعهد امسال کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان مازندران برای ایجاد اشتغال 17 هزار و  832 نفر بوده است.

وی با اشاره به این‌که تأمین اعتبار این میزان فرصت شغلی از اعتبارات امداد و قرض‌الحسنه بانکی است، خاطرنشان کرد: برای این میزان اشتغال باید بیش از 146 میلیارد‌ تومان اعتبار اختصاص یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مازندران متذکر شد: میزان تعهد کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مازندران برای ایجاد اشتغال به استانداری شش هزار و 500 فرصت شغلی است.

وی با اشاره به این‌که کل اعتبار بانکی برای اجرای فرصت‌های شغلی 146میلیارد تومان است که از این میزان 29 میلیارد تومان برای توسعه طرح‌های کشاورزی است، اظهار داشت:  تاکنون در سال‌جاری 67 درصد از اعتبارات توسط بانک‌های عامل مازندران ابلاغ شد.

باغبانی تعداد پرونده‌های ارجاع شده به بانک‌های عامل از سوی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان را برای دریافت تسهیلات چهار هزار و 758 پرونده اعلام کرد و گفت: مبلغ ریالی پرونده‌های ارجاع داده شده به بانک‌های عامل مازندران 38 میلیارد و 861 میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد: تاکنون یک‌هزار و 347 نفر از متقاضیان اشتغال کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مازندران موفق به دریافت تسهیلات به مبلغ 16 میلیارد و 446 میلیون تومان شدند.

باغبانی دیگر اقدامات انجام شده برای توسعه اشتغال در بین مددجویان کمیته مازندران را دریافت مجوز از بانک کشاورزی در قالب طرح‌های توسعه کشاورزی به مبلغ 29 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: یک‌هزار و 313 پرونده به مبلغ 13 میلیارد تومان در مرحله اول برای دریافت وام به شهرستان‌های مازندران معرفی شد.

وی در ادامه از معرفی یک‌هزار و 151 نفر به سازمان جهادکشاورزی مازندران برای دریافت تسهیلات در مرحله دوم خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مازندران در ادامه کل تسهیلات پرداختی به مددجویان این نهاد برای توسعه اشتغال را دو هزار و 461 نفر اعلام کرد و گفت: 129 میلیارد و 844 میلیون تومان کل اعتبار برای توسعه اشتغال در بین مددجویان است.

انتهای‌پیام/86003/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول