اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 61

تجدید بیعت مسئولان کمیته امداد با آرمان‌های امام (ره)

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به‌همراه جمعی از مسئولان، مدیران، معاونان و کارکنان این تشکل و دانش‌آموزان شهر تهران با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

تجدید بیعت مسئولان کمیته امداد با آرمان‌های امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران حسین انواری به‌همراه جمعی از مسئولان، مدیران، معاونان و کارکنان این نهاد و دانش‌آموزان شهر تهران با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پر شور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به همراه  جمعی از مسئولان، مدیران، معاونان و کارکنان این تشکل و دانش‌آموزان شهر تهرانبا نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مقام شامخ خمینی کبیر (ره) ادای احترام کردند.

حسین انواری اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توانسته‌ایم از نهادهای مقدس و مبارک نظام مقدس ایران باشیم و فرامین امام خمینی (ره) را که موسس و بنیانگذار کمیته امداد است را الگوی و راهنمای برنامه‌هایمان قرار دهیم.

وی ادامه داد: طی این سال‌ها دشمنان اسلام و نظام و مستکبران جهانی از هیچ تلاشی برای ضربه‌زدن و فروپاشی انقلاب و نظام اسلامی دریغ‌ نکرده‌اند و در حال حاضر تمام تلاششان مبنی بر ایجاد یاس و ناامیدی در دل ملت ایران است.

انواری عنوان کرد: تمام پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان خاطر نشان کرد: تمام افتخار کمیته امداد امام خمینی (ره)، خدمت به نیازمندان و محرومان جامعه است و امیدواریم بتوانیم تا حد زیادی مشکلات و مسائل قشر ضعیف جامعه را برطرف کنیم.

‌انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول