اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد مشهد:

38 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد مشهد هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) مشهد گفت: 38 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) مشهد هستند.

38 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد مشهد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قربانعلی حاجی‌زاده عصر امروز در جمع مدیران آموزش و پرورش نواحی هفت‌گانه مشهد اظهار کرد: بسته‌های حمایتی که این اداره در اختیار مددجویان قرار می‌دهد با هم فرق دارد چرا که نیازهای خانواده‌ها با هم متفاوت است و با ارائه این بسته‌های حمایتی سعی بر ریشه‌کنی فقر و خودکفایی خانواده‌های مددجو را داریم.

وی به تحت پوشش بودن 38 هزار خانوار در کمیته امداد مشهد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 40 درصد به علت فوت سرپرست، 20 درصد به سبب طلاق، 20 درصد به علت بدی سرپرست، 10 درصد به سبب از کارافتادگی و 10 درصد به دلیل زندانی بودن سرپرست تحت پوشش این اداره قرار دارند.

حاجی‌زاده ضمن اشاره به نقش واسطه‌ای کمیته امداد، خاطر نشان کرد: کمیته امداد در مورد شناسایی خیران و نیکوکاران و نیازمندان نقش واسطه‌ای ایفا می‌کند چرا که با این امر در مراسم و امور مختلف سعی بر حمایت‌های مادی و معنوی از نیازمندان را دارد.

وی به برگزاری جشن عاطفه‌ها در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: در این اداره جشن‌های مختلفی به صورت شهری، منطقه‌ای و ملی برگزار می‌شود که جشن عاطفه‌ها به عنوان جشن ملی، در ایام پایان سال ویژه دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود و در این راستا مشارکت‌های مردمی و مدارس را می‌طلبیم.

مدیر کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) مشهد ادامه داد: کمیته امداد از طریق دولت، حمایت‌های مقام معظم رهبری، درآمدهای دولتی و مشارکت‌های مردمی و همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی به مددجویان تحت پوشش ارائه خدمت می‌کند.

حاجی‌زاده اظهار کرد: با توجه به نیازسنجی از خانواده‌ها در این اداره نزدیک به 700 هزار فرصت شغلی برای مشهد تعبیه شده است که تعدادی از این فرصت‌های شغلی با ارائه آموزش و تسهیلات ایجاد شده است.

انتهای پیام/70001/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول