اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد قم خبر داد

اجرای طرح محو بی‌سوادی مددجویان کمیته امداد در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام گفت: طرح «محو بی‌سوادی» ویژه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در رده سنی 10 تا 50 سال در استان قم اجرا می‌شود.

اجرای طرح محو بی‌سوادی مددجویان کمیته امداد در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و فعالیت‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان قم گفت: کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی یکی از مجموعه‌های ستاد دهه فجر بوده و زیر نظر کمیته امداد استان قم مدیریت می‌شود.

وی افزود: سازمان بهزیستی، کمیته امداد، سازمان تأمین اجتماعی، خیرین مدرسه‌ساز، خیرین مسکن‌ساز، صندوق مهر امام رضا(ع) و اداره کل اجتماعی استانداری قم از جمله اعضای حمایتی ستاد دهه فجر بوده و در اجرای برنامه‌های ویژه ایام دهه فجر مشارکت می‌کنند. 

*تجلیل از 340 دانش آموز

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر ادامه داد: جشن محو بی‌سوادی از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر است که با تجلیل از 340 سوادآموز زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) 19 بهمن ماه در سینما تربیت برگزار می‌شود.

جلالی در ادامه با اشاره به حمایت‌های ویژه از جامعه هدف تصریح کرد: همچنین به برگزیدگان این جشن هدیه‌ای ارزشمند اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم اظهار کرد: طرح محو بی‌سوادی در استان قم ویژه مددجویان گروه سنی 10 تا 50 سال زیر پوشش کمیته امداد بوده و یکی از شرایط پذیرش مددجویان جدید در کمیته امداد در صورت بی‌سواد بودن شرکت در کلاس محو بی‌سوادی در استان قم است. 

*توزیع سبد کالا بین 3200 خانوار روستایی

جلالی خاطرنشان کرد: توزیع سبد کالا در بین 3 هزار و 200 خانوار روستایی زیر پوشش کمیته امداد با اعتباری بالغ بر 110 میلیون تومان از جمله برنامه‌های کمیته امداد در ایام دهه فجر استان قم است.

وی افزود: در این طرح 100 خانوار از خانواده‌های محروم استان قم با همکاری سازمان بهداشت و درمان نیز از دریافت سبدهای کالا بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: اهدای کفش به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان از دیگر برنامه‌های اجرایی این کمیته در ایام دهه فجر است.

وی اذعان کرد: اجرای طرح اهدای کفش به نیازمندان زیر پوشش در یکی از فروشگاه‌های استان از روز گذشته آغاز شده و تمام هزینه‌های اعتباری آن از سوی یکی از تولیدکنندگان خیر استان تأمین شده است. 

*اجرای طرح مفتاح

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان قم یادآور شد: طرح بازدید از 140 خانواده مورد حمایت با عنوان طرح «مفتاح» توسط جمعی از مسئولین و خیرین استان به صورت روزانه از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش دانشجویی در دانشگاه پردیس تهران گفت: این همایش با حضور 350 نفر از دانشجویان 13 بهمن در دانشگاه پردیس تهران برگزار می‌شود که از میان 60 دانشجوی شرکت‌کننده در این همایش از 10 دانشجوی برتر در موضوع مقاله‌نویسی با عنوان «سبک زندگی» با اهدای جوایزی نفیس قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/2258/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول