اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت وحی در دیار علویان/4

آیت‌الله طبرسی: قرآن کتاب دائمی و همیشگی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه قرآن کتاب دائمی و همیشگی است، گفت: آن چنان که پیامبر اسلام هم پیامبر دائمی و همیشگی است.

آیت‌الله طبرسی: قرآن کتاب دائمی و همیشگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران، اظهار داشت: ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام و امام صادق را تبریک می‌گویم.

وی با گرامیداشت هفته وحدت ادامه داد: حدود 35 سال از عمر انقلاب گذشته و در 22 بهمن راهپیمایی با شکوهی برای تجدید بیعت با امام، رهبری و شهدا برگزار می‌کنیم.

طبرسی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات از برکات خون شهدا است، متذکر شد: جوانان خالص، ولایتمدار و پاک کشور بدون هیچ توقع به جبهه‌های غرب و جنوب غرب عزیمت کردند و به شهادت رسیدند تا امروز در آرامش باشیم و این مسابقات هم برگزار شود.

این مسئول با اشاره به اینکه قرآن کتاب دائمی و همیشگی است، ادامه داد: آنچنان که پیامبر هم پیامبر دائمی و همیشگی است.

خطیب نماز جمعه ساری یادآور شد: قرآن سفره الهی است و این سفره پهن است تا هر فردی به اندازه توان و ظرفیت خود از آن بهره ببرد.

وی با اشاره به اینکه قرآن سفره خدا است، خاطر نشان کرد: این ما هستیم که ببینیم چه اندازه اشتها داریم و می‌توانیم از این سفره بهره‌مند شویم.

طبرسی با بیان اینکه قرآن ادبستان است، گفت: هدف از برگزاری مسابقات این است که قرآن به دل ما ورود پیدا کرده و قرآن به دل شویم.

وی یادآور شد: برگزاری این مسابقات دالانی است که افراد بتوانند به قرآن ورود پیدا کنند و پیام همایش هم این باید باشد که ما را با قرآن بیشتر آشنا کند.

انتهای پیام/86007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول