اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی رامهرمز خبر داد

برگزاری نمایشگاه کتاب به‌ مناسبت دهه فجر در رامهرمز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز از اجرای ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر از جمله برگزاری نمایشگاه کتاب به‌ مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کتاب به‌ مناسبت دهه فجر در رامهرمز

عبدالکریم سالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای گرامیداشت انقلاب شکوهمند اسلامی و مشارکت دادن مردم در برنامه‌های فرهنگی و هنری در این ایام مبارک، اقدام به اجرای ویژه برنامه‌هایی جهت عموم خواهیم کرد.

وی افزود: در این خصوص برگزاری مسابقه کتبی حجاب و عفاف مختص زندانیان شهرستان، برگزاری مسابقه ترجمه سوره مبارک فجر، تبیین خاطرات امام و بچه‌ها مختص دوره ابتدایی و راهنمایی، برپایی نمایشگاه عکس، اجرای نمایش طنز، برپایی نمایشگاه کتاب و جشنواره غذاهای سنتی از عمده برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در ایام دهه مبارک فجر خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز همچنین عنوان کرد: در پایان از هنرمندان، اصحاب فرهنگ و هنر و اقشار مختلف مردم خواست که با مشارکت در این برنامه‌ها یاد امام خمینی(ره) و خاطره شکوهمند بهمن 57 را همیشه زنده نگه دارند.

وی در پایان گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و تعالی و پیشرفت بخش فرهنگ و هنر در شهرستان است.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول