اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما

کتاب «ایده‏‌پردازی و موضوع‏‌یابی رسانه‌‏ای» منتشر شد

خبرگزاری فارس: کتاب ایده‏‌پردازی و موضوع‏‌یابی رسانه‌‏ای (تولید ملی؛ حمایت از کار و سرمایه ایرانی) به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما منتشر شد.

کتاب «ایده‏‌پردازی و موضوع‏‌یابی رسانه‌‏ای» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کتاب ایده‏‌پردازی و موضوع‏‌یابی رسانه‌‏ای (تولید ملی؛ حمایت از کار و سرمایه ایرانی) دارای چهار فصل کلیات، قرآن و اقتصاد، فن‌آوری و علوم پایه و کاربردی و معرفی برخی از مراکز علمی پژوهشی است.

مروری بر ادبیات و نظریه‌های رسانه‌ای، راهنمای فرم‌‌های ایده‌یابی، پیش ‌درآمدی بر موضوعات اصلی، عوامل مهم اقتصادی و هدایت قرآنی در حوزه تولید، دوام و زوال نعمت‌ها و اهمیت تولید و فراوانی منابع تولید در قرآن از جمله موضوعات زیر مجموعه فصل‌های اصلی این کتاب است.

تولید و ارتباط آن با توحید و معاد، نقش وحی در تولید، انرژی هسته‏ای، میکروالکترونیک، تأکید قرآن بر مشاغل تولیدی خاص، سلول‏های بنیادی، پژوهشگاه علوم و فنون هسته‏ای و پژوهشکده میکروالکترونیک ایران از دیگر موضوعات مطرح شده در این کتاب است.

در این پژوهش تلاش شده است با ایده‌پردازی‌ درباره مسائل اقتصادی قرآن، علوم و فناوری‌‌های برتر و راهبردی و تبیین موضوعات و ریز موضوعات متعدد همراه با ایده‌های مرتبط با آنها، افق‌‌های جدیدی را فراروی برنامه‌سازان رسانه ملی قرار داده شود.

نویسنده این کتاب معتقد است رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با شناخت صحیح و دقیقی که از توانمند‌ی‌‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شرایط فعلی کشور دارد، بارها در سخنرانی‌‌های خود بر اهمیت و لزوم توجه به علوم و فن‌آوری‌‌های برتر و راهبردی و دانش‌بنیان تأکید کرده‌اند و آن‌گونه که از سخنان ایشان برمی‌آید، در شرایط کنونی کشور، «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، طرح عملیاتی جهاد اقتصادی است که از سال گذشته آغاز شده است.

کتاب ایده‏‌پردازی و موضوع‏‌یابی رسانه‌‏ای (تولید ملی؛ حمایت از کار و سرمایه ایرانی) توسط محمدکاظم جعفرزاده فیروزآبادی تألیف شده و به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما با شمارگان هزار و 200 نسخه منتشر شد.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول