اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر انجام می‌شود

کلنگ‌زنی 2 کتابخانه در استان اصفهان/ افتتاح نمایشگاه‌های تازه‌های کتاب

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان از کلنگ‌زنی و افتتاح سه کتابخانه در استان اصفهان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

کلنگ‌زنی 2 کتابخانه در استان اصفهان/ افتتاح نمایشگاه‌های تازه‌های کتاب

غلامرضا یاوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اداره کل کتابخانه‌های استان اصفهان همگام با جشن‌های ملی کشور برنامه‌های متنوعی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر تدارک دیده است.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه‌های اصفهان بسته به امکانات و فضای کتابخانه‌ای برنامه‌های ویژه‌ای برای این ایام دارند، تصریح کرد: نمایشگاه‌های متنوع کتاب در برخی کتابخانه‌های اصفهان برگزار می‌شود که برخی از آنها به شکل خرید کتاب و برخی به صورت تازه‌های کتاب است که مراجعان می‌توانند این کتاب‌ها را از کتابخانه‌ به امانت بگیرند.

مدیر کل کتابخانه‌های استان اصفهان افزود: همچنین مسابقات کتابخوانی از 25 عنوان کتاب به صورت آنلاین و مکتوب، آذین‌بندی کتابخانه‌های عمومی، ارسال پیام‌های کوتاه مرتبط با هفته وحدت و دهه فجر، ایجاد و هماهنگی میان کتابخانه‌های عمومی شهر و دستگاه‌ها مانند آموزش و پرورش و از دیگر برنامه‌های اداره کتابخانه‌ها به مناسبت دهه فجر است.

وی ادامه داد:  پخش شیرینی و شکلات در کتابخانه‌ها، دیدار همکاران اداره کتابخانه‌ها از مراکز توان‌بخشی جانبازان، قرار دادن کتاب‌هایی با موضوع انقلاب در ویترین تازه‌های کتاب از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت دهه فجر است.

یاوری با اشاره به پروژه‌های کلنگ‌زنی و افتتاح کتابخانه در دهه فجر گفت: در ایام دهه فجر کتابخانه مرکزی شهرستان فریدن با زیربنای 2 هزار و 100 متر و اعتبار اولیه 150 میلیون تومان و  کتابخانه شهر چم‌گردان از توابع شهرستان لنجان با اعتبار اولیه 80 میلیون تومان و زیربنای یک هزار متر مربع کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در این ایام کتابخانه شهید علم‌الهدی در فولادشهر به صورت رسمی با اعتبار بیش از یک‌میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/63008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول