اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

ستاد تسهیلات نوروزی ماکو تشکیل شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در ماکو برگزار شد.

ستاد تسهیلات نوروزی ماکو تشکیل شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو معاون فرماندار ماکو علی شیرزاد صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان که در محل فرمانداری ماکو تشکیل شد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای سفرهای نوروزی و استقبال از مسافران نوروز در شهرستان ماکو حائز اهمیت است.

وی با اشاره به مجاورت و همسایگی این شهرستان با کشور خارجی، تصریح کرد: هر سال شاهد ورود گردشگران خارجی از طریق این شهر به استان هستیم.

شیرزاد با تاکید بر همکاری و هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان گفت: برای این منظور لازم است تا از هم‌اکنون ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان به طور قوی برنامه‌ریزی کند.

وی با اشاره به آمار ورود مسافر و گردشگر به این شهرستان، اظهار داشت: باغچه جوق ماکو به عنوان یکی از آثار تاریخی این شهرستان مطرح است که هر سال شاهد بازدید تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی از این اثر تاریخی هستیم.

شیرزاد اعلام کرد: امسال 32 هزار و 354 نفر از کاخ موزه باغچه جوق ماکو بازدید کرده‌اند که از این تعداد 255 نفر توریست خارجی بودند.

وی خاطر نشان کرد: از این پس ستاد تسهیلات نوروزی به صورت منسجم تشکیل جلسه خواهد داد و موانع و مشکلات موجود تا اسفند ماه در این شهرستان رفع می‌شود.

انتهای پیام/61001/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول