اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اردبیل:

تهیه ترقه‌های نوروزی در اردبیل کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: امسال نزدیک به 15 درصد تهیه ترقه‌های نوروزی در استان اردبیل کاهش یافته است.

تهیه ترقه‌های نوروزی در اردبیل کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد جعفرزاده ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی کاهش حوادث و سوانح در ایام نوروز در اردبیل اظهار داشت: سعی داریم با طرح‌های نوروزی و با یک برنامه‌ریزی مناسب تعداد حوادث و سوانح چهارشنبه سوری را در استان اردبیل به صفر برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: این امر نیاز به اطلاع‌رسانی و همکاری مسئولان و اصحاب رسانه است تا مردم و بخصوص نوجوانان و جوانان که تمایل زیادی برای استفاده از بمب‌ها و ترقه‌های خطرناک در چهارشنبه سوری دارند را آگاه سازند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با اعلام اینکه همه ساله طرح امداد نوروزی از 25 اسفند ماه در استان اردبیل آغاز می‌شود، یادآور شد: در سال گذشته یک هزار و 341 مورد ماموریت حوادث از 25 اسفند ماه تا 14 فروردین ماه انجام شده است.

جعفرزاده گفت: همه ساله در طرح امداد نوروزی ایستگاه‌های سلامت در استان دایر می‌شود و ما توانستیم سال گذشته سه ایستگاه سلامت را در استان فعال کرده و به خدمت‌رسانی به مردم بپردازیم.

این مسئول بیان داشت: در سال گذشته تعداد 51 مورد آمبولانس در جهت خدمت‌رسانی به مسافران فعال بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل افزود: امسال تلاش می‌شود یک اتوبوس نیز به تعداد آمبولانس‌های خدمات‌رسان اضافه شود تا بتوانیم خدماتی بهتر و با کیفیت مطلوب‌تر را به مردم استان و مسافران در هنگام بروز حوادث و سوانح ارائه کنیم.

جعفرزاده ادامه داد: در 9 ماه امسال بیشترین ماموریت‌های این مرکز مربوط به خدمت‌رسانی به بیماری‌های قلبی و عروقی بوده است به طوری که امسال 2 هزار و 164 مورد ماموریت در این زمینه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان اذعان داشت: این در حالی است که در 9 ماه سال گذشته تعداد ماموریت‌های انجام شده در مورد بیماران با ناراحتی‌های قلبی و عروقی 2 هزار و 90 مورد بوده است.

انتهای پیام/62005/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول