اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع دستی استان لرستان خبر داد

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنرمندان لرستان در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنرمندان استان لرستان در ایام نوروز برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنرمندان لرستان در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرزانه عادلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنرمندان استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: مسافران نوروزی زیادی در ایام تعطیلات نوروز به استان سفر می‌کنند که برپایی نمایشگاه‌ها می‌تواند زمینه مناسبی برای معرفی آثار صنایع دستی هنرمندان استان باشد.

وی افزود: به منظور آشنایی بیشتر مسافران نوروزی با آداب و سنن مردم لرستان در این ایام سفره هفت سین برپا می‌شود، تا گوشه‌ای از این آداب به نمایش گذاشته شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: با توجه به اینکه همه هنرمندان صنایع دستی در راستای برپایی نمایشگاه و سفره هفت سین همکاری جدی دارند، به همین منظور در پایان تعطیلات نوروزی به غرفه برتر و آثار برتر به نمایش گذاشته در این فعالیت‌های فرهنگی، جوایزی از سوی این اداره کل اهدا می‌شود.

عادلی اظهار داشت: همچنین در صورت تامین اعتبار بازارچه موقت صنایع دستی در استان برپا می‌شود، تا هنرمندان صنایع دستی بتوانند آثار خود را ضمن نمایش، به فروش برسانند.

انتهای پیام/2304/ح10/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول