اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بشرویه:

تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی اندیشیده شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بشرویه گفت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی باید تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران را داشته باشند.

تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی اندیشیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا زمان‌زاده در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در بشرویه اظهار کرد: ایام نوروز بهترین فرصت برای حضور مسافران و جذب گردشگران در شهرستان است که علاوه بر رشد اقتصادی سبب ایجاد اشتغال و درآمد‌زایی می‌شود.

وی ادامه داد: با معرفی جاذبه‌های گردشگری و شناساندن قابلیت‌های شهرستان زمینه ماندگاری مسافران در شهر فراهم شده و گردشگران نیز با آداب و سنن منطقه آشنا می‌شوند.

سرپرست فرمانداری بشرویه افزود: هدف از تشکیل ستاد سفر این است تا دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اعلام برنامه‌های خود در ایام نوروز آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران را داشته باشند.

زمان‌زاده تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی حفاری‌های خود را تا 25 اسفندماه به اتمام برسانند تا مسافران در مسیر خود با مسدود بودن معابر مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه باید فضای شهر باید رنگ و بوی نوروز را به خود بگیرد، گفت: تمام ادارات و نهادهای شهرستان با آذین‌بندی و ایجاد تغییر در فضای بیرونی ادارات خود برای ایجاد شور و نشاط و حضور مسافران اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری بشرویه متذکر شد: دستگاه‌های خدماتی نیز لیست کشیک‌های خود در ایام نوروز را به دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر ارائه کنند.

زیباسازی فضای شهر بشرویه برای استقبال از مسافران نوروزی

معاون شهردار بشرویه نیز با بیان اینکه در چند روز آینده خط کشی تمامی معابر انجام می‌شود، اظهار کرد: به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران در ایام نوروز، بهسازی و مناسب‌سازی پارک‌های شهر در دست اقدام است.

علی‌اکبر روح‌بخش افزود: کف‌سازی و کفپوش کردن تمامی پارک‌های محلی و تجهیز به وسایل ورزشی، نصب چراغ‌های چشمک‌زن در بلوار بهشتی و روکش آسفالت در بلوار جهاد و جانبازان تا پایان سال انجام می‌شود.

وی اذعان داشت: اکیپ خدماتی آتش‌نشانی در طول ایام نوروز به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران است.

معاون شهردار بشرویه زیباسازی معابر و خیابان‌های شهر و تهیه و نصب سفره هفت‌‌سین در میدان اصلی شهر و تهیه نقشه و راهنمای مسافران از دیگر برنامه‌های شهرداری برای پذیرایی از مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/69006‌/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول