اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تأکید کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت همه ادارات چرام در تعطیلات نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با بیان اینکه باید از ظرفیت همه ادارات برای اسکان مسافران نوروزی استفاده شود، گفت: هر کمیته‌ای در بحث خدمت‌دهی اگر مشکلی داشت با سایر ادارات مطرح کرده و در جهت رفع آن بکوشد.

ضرورت استفاده از ظرفیت همه ادارات چرام در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان چرام با حضور معاون مدیرکل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس میراث فرهنگی کهگیلویه، فرماندار چرام و رؤسای ادارات شهرستان چرام و کهگیلویه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در این نشست که به منظور هماهنگی خدمات‌رسانی در تعطیلات نوروزی تشکیل شد، اظهار کرد: باید چارچوب کار را ببندیم و بعد از تقسیم وظایف، کارها را به کمیته‌های مربوط اختصاص دهیم.

فرماندار چرام با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر خواستار برنامه‌ریزی لازم در این خصوص شد و از برگزاری جشن بزرگ پیروزی در 15 بهمن در سطح شهرستان چرام خبر داد.

این مسئول با ارائه پیشنهادی در خصوص تشکیل کمیته‌های هشت‌گانه ستاد هماهنگی تعطیلات نوروزی، به این کمیته‌ها اشاره داشت و کمیته اسکان را با آموزش و پرورش، کمیته بهداشت با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان، کمیته پشتیبانی با شهرداری و شورای شهر، اطلاع‌رسانی و تبلیغات با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد و نجات با جمعیت هلال‌احمر، امنیت با مسئولیت نیروی انتظامی و کمیته ارزیابی را با مسئولیت فرمانداری ذکر کرد.

وی خواستار تشکیل کمیته اصناف هم در شهرستان چرام شد و عنوان کرد: به هر صورت ممکن است مسافری دیر وقت به شهرستان برسد بنابراین لازم است برای اصناف کشیک امکاناتی چون غذا در نظر گرفته شود تا به صورت شبانه‌روزی در این ایام خدمات ارائه دهند.

نیکروز با بیان اینکه باید از ظرفیت همه ادارات استفاده شود، متذکر شد: هر کمیته‌ای در بحث خدمت‌دهی اگر مشکلی داشت با سایر ادارات مطرح کرده و در جهت رفع آن بکوشد.

رئیس ستاد هماهنگی تعطیلات نوروزی شهرستان چرام با تشریح وظایف کمیته ارزیابی و با بیان این مطلب که کمیته ارزیاب فقط این نیست که بعد از پیش آمدن مسائل، مشکلات و گرفتاری‌ها درصدد رفع آن‌ها باشیم، خاطرنشان کرد: مراحل کنترل را طی کنیم و نظارت قبل از انجام کار، در حین انجام کار و بعد از انجام کار به طور جدی پیگیری شود.

وی خواستار فعال شدن کشیک بانک‌ها در این ایام شد و با تأکید بر گفته همیشگی خود که متناسب با وضعیت موجود کار انجام گیرد، یادآور شد: انتظار نداریم زیاد آرمانی فعالیت کنید اما این را مد نظر داشته باشیم که نباید چیزی را برای گردشگران کم گذاشت.

رئیس شورای اداری شهرستان چرام با بیان اینکه نباید در این ایام قطعی گاز، آب و برق داشته باشیم، گفت: با برنامه‌ریزی و بررسی ریز به ریز فضایی ایجاد کنیم که مسافر احساس آرامش کرده و آزرده خاطر نشود.

انتهای پیام/82002‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول