اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه فنی و قهرمانی ورزش مازندران خبر داد

برگزاری 12 مجمع هیئت ورزشی مازندران تا پایان سال

خبرگزاری فارس: معاون توسعه فنی و قهرمانی ورزش مازندران از برگزاری 12 مجمع عمومی برای شناخت رئیس هیئت‌های مختلف ورزشی تا پایان سال 91 در استان خبر داد.

برگزاری 12 مجمع هیئت ورزشی مازندران تا پایان سال

هاشم جمشیدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: تاکنون بنا به دلایلی، چند مجمع عمومی هیئت‌های ورزشی در استان برگزار نشد که برای انتخاب سرپرست موقت منتظر استعلام از فدراسیون‌های مربوطه هستیم.

وی از برگزاری مجمع عمومی هیئت هندبال استان در پنجم بهمن‌ماه خبر داد و گفت: در این مجمع، خسرو ابراهیم‌زاده رئیس فعلی هندبال استان به عنوان تنها کاندیدا حضور دارد.

معاون توسعه فنی و قهرمانی ورزش مازندران اظهار داشت: مجمع عمومی هیئت‌های ورزشی تکواندو، کاراته، هندبال، فوتبال، کشتی پهلوانی و باستانی، شنا، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، اتومبیلرانی و موتورسواری، قایقرانی، بسکتبال و رزمی برای انتخاب رئیس هیئت خود باید تا پایان سال برگزار شود.

وی درباره افرادی که استعلامشان از سوی فدراسیون تأیید نشود، افزود: اگر استعلام افرادی که به فدراسیون ارائه دادیم، تایید نشوند معاون فنی ورزشی استان تا انتخاب، رئیس هیئت به عنوان سرپرست، هیئت مربوطه را اداره می‌کند.

جمشیدپناه اظهار داشت: در حال حاضر غلام پارساراد یکی از کاندیدای پست هیئت تکواندوی مازندران را به عنوان سرپرست تکواندو به فدراسیون معرفی کرده‌ایم که منتظر استعلام او از سوی فدراسیون هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بنا به دلایلی افرادی که استعلام آن‌ها مورد تأیید فدراسیون نباشد اداره کل ورزش و جوانان استان با فراخوان دوباره به روزنامه‌ها از کاندیدا برای ثبت‌نام دعوت می‌کند.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول