اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیشنهاد شهرداری اردبیل انجام می‌شود

تشکیل مجمع شهرداران استان اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: با پیشنهاد شهرداری اردبیل مجمع شهرداران استان با هدف توسعه همه جانبه شهری راه‌اندازی می‌شود.

تشکیل مجمع شهرداران استان اردبیل

صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به مشکلات و چالش‌های مشترکی که پیش‌روی شهرداری‌های کشور و استان وجود دارد، ما خواستار تشکیل مجمع شهرداران استان به منظور تبادل تجربیات و گسترش همکاری‌های مشترک در حوزه مدیریت شهری هستیم.

وی تشکیل این مجمع را زمینه‌ساز تبادل اطلاعات و تجربیات شهرداران و تقویت همکاری‌های منطقه‌ای برای مشارکت در حل مشکلات فراروی شهرداری‌ها دانست.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: تجربه مدیریت فعلی شهرداری‌ها با توجه به نحوه حمایت دولت از این نهاد خدماتی و مردمی به ویژه در کلان‌شهرها ایجاب می‌کند شهرداران استان اردبیل با راه‌اندازی مجمع مشورتی به عنوان اتاق فکر راهبردی در حوزه مدیریت شهری نسبت به یافتن راه‌های عملی برای کاهش مشکلات شهرداری اقدام کنند.

بدری یادآور شد: می‌توان در سایه تشکیل چنین مجمعی و با تکیه بر توان مدیریتی و علمی مدیران این مناطق بستر‌های رشد و توسعه سریع استان اردبیل را فراهم آورد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت گسترش روابط کاری شهرداران و استفاده از تجربیات متقابل ابراز امیدواری کرد از این طریق رشد جهشی استان اردبیل محقق شود.

شهردار اردبیل با اشاره به موفقیت‌های بزرگ شهرداری اردبیل در اجرای پروژه‌های مهم عمرانی در دو سال گذشته این موفقیت‌ها را نتیجه همکاری و تعامل سازنده شورای شهر اردبیل و شهرداری دانست.

بدری گفت: در حال حاضر شورای اسلامی شهر اردبیل تعامل سازنده و مثبتی با شهرداری دارد و ما امروز با تیمی متشکل از شورا و شهرداری اردبیل را مدیریت می‌کنیم.

وی عنوان کرد:‌ ما می‌توانیم با تعامل و تفاهم همه‌جانبه زمینه همکاری‌های مشترکی را فراهم کرده تا بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

شهردار اردبیل به حضور خود در مناطق مختلف شهرداری نیز اشاره کرد و بیان داشت: ما به مشکلات و درخواست‌های مردم و شهروندان در این حضور چندین ساعته رسیدگی می‌کنیم و سعی می‌کنیم درد و دل‌های مردم را بشنویم و در حد وسع و توان نسبت به برطرف کردن آن اقدام لازم را انجام دهیم.

شهردار اردبیل بیان داشت: با حضور در مناطق و جمع شهروندان در هر منطقه از مشکلات ترافیکی شهر و ایاب و ذهاب شهروندان کاسته می‌شود و با توجه به اینکه پرونده‌های شهروندان در مناطق موجود است، صدور دستورات لازم برای حل مشکلات آنها زمینه تسهیل امور را بهتر فراهم می‌آورد.

بدری به تداوم این دیدارها و نشست با مردم برای حل مشکلات تاکید کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و تهیه برنامه پنج ساله در آینده تسهیل در فرایند انجام کار و حذف مراحل بروکراسی و موارد تکراری اداری با مواردی در انجام امورات به صورت شفاف و اطلاع‌رسانی دقیق انجام خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: مردم نباید در مراجعات به شهرداری‌ها با مشکلی مواجه باشند، بلکه باید به سهولت بتوانند خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

انتهای پیام/62005/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول