اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی نماینده قائمشهر در مجلس

ترکیب هیئت رئیسه مجمع نمایندگان مازندران اعلام شد

خبرگزاری فارس: ترکیب هیئت رئیسه مجمع نمایندگان مازندران از سوی سید هادی حسینی نماینده قائمشهر در مجلس اعلام شد.

ترکیب هیئت رئیسه مجمع نمایندگان مازندران اعلام شد

سید هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به ظرفیت‌های مجمع نمایندگان مازندران اظهار داشت: مجمع نمایندگان مازندران در مسیر انسجام گام بر می‌دارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از انسجام و همراهی نمایندگان استان مازندران برای برنامه‌ریزی تأثیرگذار در حل مشکلات استان خبر داد و گفت: مجمع نمایندگان استان مازندران در مسیر انسجام و اتفاق نظر برای حل مشکلات گام برمی‌دارد.

وی به لزوم هماهنگی و همکاری مجمع نمایندگان برای پیشبرد طرح‌ها و برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های توسعه استان مازندران در اولویت برنامه‌ریزی‌های ما قرار دارد.

حسینی به دوره ریاست شش ماهه در این مجمع خبر داد و یادآور شد: یوسفیان‌ملا به دلیل سن و تجربه و سابقه در دوره اول ریاست در مجمع حضور داشته است و با توجه به دوره‌ای بودن آن این مسئولیت به نیازآذری رسیده است.

وی به انتخاب دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران اشاره کرد و گفت: کمال علیپور از حوزه انتخابیه سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ به عنوان دبیر و عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران انتخاب شدند.

حسینی به توانمندی رئیس، دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران اشاره کرد و افزود: از روحیه پیگیری و توانمندی مسئولان مجمع در توسعه استان استفاده خواهد شد.

انتهای‌پیام/86015/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول