اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان مازندران:

نیمی از رؤسای ورزش مازندران بازنشسته هستند / رأی مجمع قابل احترام است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان مازندران گفت: نیمی از رؤسای هیئت‌های ورزشی مازندران بازنشسته هستند.

نیمی از رؤسای ورزش مازندران بازنشسته هستند / رأی مجمع قابل احترام است

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره واکنش اداره کل ورزش و جوانان مازندران نسبت به برگزاری انتخابات هیئت فوتبال مازندران اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان باید برای اعضای مجمعی که رأی دادند برای رأی آن‌ها احترام قائل باشد.

وی افزود: در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان مدیرکل ورزش و جوانان استان حضور نداشتند که به نیابت او معاون توسعه فنی و قهرمانی در مجمع حضور یافتند.

بهروان درباره ترک معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان از مجمع تصریح کرد: هیئت فوتبال استان هیچ‌گونه مشکلی با دستگاه ورزش ندارد و باید برای رشد و توسعه فوتبال استان با هم تعامل داشته باشند.

قانونی برای منع حضور بازنشسته‌ها وجود ندارد

رئیس هیئت فوتبال مازندران ادامه داد: در حال حاضر قانونی در ورزش کشور وجود ندارد که بازنشستگان حق حضور در مجمع را ندارند و اداره کل ورزش و جوانان استان برای این‌که می‌خواستند من نباشم این قانون را وضع کردند.

وی افزود: 90 درصد از رؤسای هیئت‌های ورزشی استان که در ورزش فعالیت می‌کنند بازنشسته هستند و در هفته گذشته اداره کل ورزش و جوانان مازندران سرپرست هیئت ورزش زورخانه‌ای و باستانی و همچنین ورزش‌های سه‌گانه را تعیین کرد که آن‌ها سالیان سال بازنشسته هستند.

بهروان با تقدیر از کسانی که یک بار دیگر به وی اعتماد کردند و رأی دادند، اظهار داشت: برای رشد و توسعه فوتبال استان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم و دست همکاری تمام پیشکسوتان، دوستداران و اهالی فوتبال را می‌فشارم.

رئیس هیئت فوتبال مازندران در پایان خاطر نشان کرد:  کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کاملاً مجمع عمومی هیئت فوتبال استان را قانونی اعلام کرد و مجمع انتخابات نیز با حضور اعضای مجمع کاملاً قانونی صورت گرفت.

گفتنی است، در مجمع عمومی هیئت فوتبال مازندران غلامرضا بهروان از 42 رأی مأخوذه با 33 رأی برای چهار سال دیگر رئیس هیئت فوتبال مازندران انتخاب شد.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول