اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

رسانه ملی باید مجمع مشورتی را بهتر پوشش می‌داد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: انتظار داشتیم رسانه ملی مجمع مشورتی را بهتر پوشش می‌داد.

رسانه ملی باید مجمع مشورتی را بهتر پوشش می‌داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی صبح امروز در سی‌امین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی و بیست و سومین نشست مجمع مشورتی زنان عضو شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها که روزهای 28 و 29 دی ماه به میزبانی گرگان برگزار شد در انتقاد به آنچه که بی‌توجهی صدا و سیمای مرکز گلستان به دو نشست سراسری این شورا در گرگان می‌خواند اظهار داشت: رسانه ملی در این زمینه پاسخگو باشد.

وی در واکنش به تقدیر رئیس این شورا از رسانه‌ها از جمله رسانه ملی به دلیل پوشش خبری این دو نشست تصریح کرد: رسانه ملی دو دقیقه در این نشست‌ها حضور یافت و همان دو دقیقه را هم پخش نکرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: گرگان میزبان دو نشست مهم سراسری بود گویا این موضوع برای صدا و سیمای مرکز گلستان اهمیت نداشت.

رسانه ملی با شورای اسلامی شهر گرگان مشکل دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: صدا و سیمای مرکز گلستان به گونه‌ای با شورای اسلامی شهر گرگان برخورد می‌کند که گویا با این شورا مشکل دارد.

چراغعلی آنچه را که عدم رضایت شهروندان استان از شبکه سیمای سبز گلستان می‌نامید خواستار یافتن دلایل این نارضایتی شد.

وی در پاسخ به خواسته خود گفت: علت عدم رضایت شهروندان از شبکه استانی بی‌توجهی رسانه ملی به شاخص‌های توسعه شهر گرگان است.

چراغعلی خواستار دعوت از مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان برای پاسخگویی به این موضوع در جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر گرگان شد.

دعوت از مدیرکل صدا و سیمای گلستان به شورای شهر گرگان

حبیب الله قلیشلی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان، از پیشنهاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این شورا مبنی بر دعوت از مدیرکل صدا و سیمای گلستان برای حضور در شورا و پاسخگویی به سئوالات احتمالی اعضا استقبال کرد.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان قلیشلی از خدمات رسانه‌‌های استان از جمله رسانه ملی و به ویژه خبرگزاری فارس به دلیل پوشش خبری سی‌امین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی و بیست و سومین نشست مجمع مشورتی زنان عضو شورای اسلامی کلانشهر و مراکز استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول