اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان:

نقشی در چینش اعضای مجمع نداشته‌‌ام/ برخی می‌خواهند جو را خراب کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: در چینش اعضای مجمع هیچ نقشی نداشته‌ام و برخی با پیش کشیدن بحث‌های بیهوده، تلاش دارند جو مجمع را خراب کنند.

نقشی در چینش اعضای مجمع نداشته‌‌ام/ برخی می‌خواهند جو را خراب کنند

مهدی تکابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اعضای مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی توسط کمیته 9 نفره‌ای انتخاب شده‌اند که از نماینده حراست، نماینده بازرسی، معاون توسعه ورزش و کارشناسان حوزه ورزش متشکل شده است.

وی با بیان اینکه نقشی در چینش اعضای مجمع نداشته است، تصریح کرد: فرهاد فرهومند که به عنوان نماینده مربیان انتخاب شده، قدیمی‌ترین مربی بین‌المللی تنیس روی میز اصفهان در بخش مردان بوده و در کمیته مربیان فدراسیون نیز عضویت دارد و اگر کاندیداهای مجمع به انتخاب وی اعتراض دارند، باید به فدراسیون معترض باشند که فرهومند را از جمع مربیان کل کشور انتخاب کرده است.

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: فاطمه رجبی نیز که به عنوان نماینده مربیان انتخاب شده، قدیمی‌ترین مربی بین‌المللی اصفهان در بخش بانوان بوده و با وجودی که برخی مدعی شده‌اند، این مربی فعالیتی ندارد، باید عنوان کنم که وی سرمربی تیم ماهان بوده و در یکی دو سال گذشته در چند اعزام برون مرزی حضور داشته است.

وی ادامه داد: برخی افراد به این اعضا مجمع شاکی شده‌اند که بزرگ‌ترین سابقه ورزشی آن‌ها تدارکاتچی یک تیم بوده است.

تکابی در مورد بحث نماینده شهرستان‌ها نیز تصریح کرد: نماینده هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها توسط خود شهرستان‌ها انتخاب شده‌اند و اگر اعتراضی وجود دارد، باید به شهرستان‌ها معترض بود که این نماینده‌ها را انتخاب کرده‌ا‌ند.

وی ادامه داد: من به عنوان یک کاندید تمایلی ندارم در مورد چینش اعضای مجمع نظر بدهم، اما این مبحث را به عنوان فردی از جامعه تنیس روی میز عنوان کردم با این حال برخی تلاش دارند جو مجمع را خراب کنند.

به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، روز شنبه هفته جاری برگزار می‌شود و 9 نفر کاندیدای ریاست هیئت هستند.

انتهای پیام/63006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول