اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات

نخستین مجمع گلخانه‌داران جنوب کرمان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: نخستین انتخابات اعضای هیئت امنای انجمن گلخانه‌داران جنوب کرمان با حضور 250 نفر برگزار شد.

نخستین مجمع گلخانه‌داران جنوب کرمان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت ابراهیم غنچه‌پور فرماندار جیرفت در نخستین انتخابات اعضای هیئت امنای انجمن گلخانه‌داران جنوب کرمان اظهار داشت: در جنوب کرمان در برخی گرایش‌های کشاورزی هر ساله به جای اینکه شاهد برگزاری جشن شکوفایی باشیم، باید عزادار باشیم و حاصل تولید کشاورزان در خاک دفن و یا امحاء شود.

وی با بیان اینکه این موضوع از مشکلاتی بود که انگیزه کشاورزان را در تولید محصول از بین می‌برد، افزود: یکی از توفیقات نظام در این منطقه راه‌اندازی اتاق بازرگانی است که در نتیجه آن امروز شاهد تشکیل نخستین مجمع گلخانه‌داران جنوب استان هستیم.

غنچه‌پور با بیان اینکه کشاورزان خلق کننده و رویاننده هستند و این توفیق را خداوند به عهده شما گذاشته است، تصریح کرد: افرادی را انتخاب کنید که مشکلات موجود را برطرف کنند و زمینه لازم در راستای صادرات، صنایع فرآوری و... فراهم کنند.

به گزارش فارس، این انتخابات با حضور بیش از 250 نفر از گلخانه‌داران جنوب استان برگزار شد و قرار بود، 9 نفر عضو هیئت امنای این انجمن که دو نفر از شهرستان جیرفت، دو نفر از شهرستان کهنوج و از سایر شهرستان‌های جنوبی هر کدام یک نفر انتخاب شود تا هر منطقه یک نماینده داشته باشد.

اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن، کاندیداهای شهرستان‌های کهنوج، فاریاب و قلعه‌گنج انتخاب نمایندگان گلخانه‌داران این مناطق طی هفته‌های آینده در خود شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول