اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خبر داد

گرگان میزبان مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی اجتماعی کشور

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر گرگان از میزبانی این شهرستان برای برگزاری سی‎امین مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی اجتماعی خبر داد.

گرگان میزبان مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی اجتماعی کشور

عبدالرضا چراغعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان از برگزاری بیست و سومین جلسه مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی، کلانشهرها و مراکز استان‎ها در این مدت خبر داد و اظهار داشت: این اجلاس می‎تواند فرصتی برای معرفی جایگاه فرهنگی و اجتماعی شهر گرگان به سایر شوراهای مراکز استان‎ها و کلان شهرها باشد.

وی تصریح کرد: در این مجمع موضوعات، طرح‎ها و برنامه‎هایی که به عنوان چشم‎انداز برای توسعه و آینده شهر پیش‎بینی شده به مشورت گذاشته می‎شود و از همه مهم‌تر از تجربیات موفق سایر مراکز استان‎ها در راستای عملکرد بهتر استفاده خواهد شد.

مجمع مشورتی خارج از همایش و فرمایش برگزار می‎شود

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با ابراز امیدواری از اینکه این مجمع خارج از همایش و فرمایش برگزار می‎شود متذکر شد: در این اجلاس طرح‎ها و ایده‎ها به صورت رودررو ارائه و در گام بعدی پیگیری‎های لازم انجام می‎گیرد.

چراغعلی از برگزاری 29 جلسه و مجمع مشورتی روسای کمیسیون فرهنگی در سطح کشور خبر داد و یادآور شد: سی‎امین اجلاس به میزبانی گلستان برگزار می‎شود و قرار است در این اجلاس در راستای طرح‎ها و برنامه‎های نوروزی همچنین «سبک زندگی» که از دغدغه‎های مقام معظم رهبری است پرداخته شود و در نهایت به شکل مصوبه، موضوعات مشخص خواهند شد.

سردار طلایی رئیس مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی اجتماعی کشور

وی بیان داشت: ریاست این جلسه به عهده سردار طلایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و دبیری این مجمع نیز با مسئولیت رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گرگان اداره می‎شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در این مجمع آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان، جواد قناعت استاندار گلستان و سایر مقامات و مسئولان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان حضور خواهند داشت.

چراغعلی ابراز امیدواری کرد که با حضور نمایندگان مراکز استان‎ها در این اجلاس و میزبانی پیش‎بینی شده شاهد خروجی خوب و مناسبی باشیم تا نتایج فرهنگی قابل قبولی به یادگار گذاشته شود.

بازدید روسای کمیسیون‎های فرهنگی اجتماعی کشور از اماکن تفریحی و تاریخی گرگان

وی یادآور شد: بازدید از بافت تاریخی گرگان، بازدید از منطقه هزارپیچ "تپه سوگله"، بازدید از مناطق جنگلی ناهارخوران و زیارت، بازدید از اماکن مذهبی از جمله مسجد جامع گرگان و مدرسه عمادیه از مهم‌ترین مباحث پیش‎بینی شده در این اجلاس است.

مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی اجتماعی و بیست و سومین جلسه مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی، کلان‌شهرها و مراکز استان‎ها به مدت دو روز در 28 و 29 دی ماه سال‌جاری در گرگان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/2307/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول