اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر خبرداد

تقدیر از مداحان عرصه استقبال و بدرقه ضریح امام حسین(ع)

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر از تقدیر از مداحان عرصه استقبال و بدرقه ضریح امام حسین(ع) در این شهرستان خبر داد.

تقدیر از مداحان عرصه استقبال و بدرقه ضریح امام حسین(ع)

حجت‌الاسلام احمد علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهارکرد: به‌مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) آیین‌های جشن در اکثر مساجد، حسینیه‌ها و هیئت مذهبی خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها آیین‌های جشن ولادت نبی مکرم اسلام از امشب آغاز و فردا نیز در هیئت‌های مذهبی ادامه خواهد یافت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر ادامه داد: در این جشن‌ها برنامه‌های مختلف از جمله سخنرانی، مداحی و شعرخوانی در وصف پیامبر اسلام و اهل بیت (ع) انجام می‌شود.

علوانی تصریح کرد: همچنین مسابقات فرهنگی نیز در این ایام برگزار و محافل انس با قرآن کریم نیز در شهرستان و در هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین به مناسبت دهه فجر همایش تقدیر از مداحان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر خاطرنشان کرد: در این همایش از مداحان عرصه استقبال و بدرقه ضریح مطهر امام حسین (ع) در خرمشهر تجلیل خواهد شد.

علوانی افزود: مداحان خرمشهری در شب استقبال و روز بدرقه ضریح مطهر امام حسین (ع) به طور خودجوش وارد عرصه شده و به مداحی و سینه‌زنی پرداختند.

وی از برگزاری همایش هیئات مذهبی در این شهرستان نیز خبر داد و افزود: به همین مناسبت قرار است همایشی با حضور مسئولان هیئت مذهبی خرمشهر نیز در دهه فجر برگزار شود.

انتهای پیام/72008/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول