اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد شدید رئیس کانون مداحان کهگیلویه و بویراحمد از بنیاد «دعبل خزائی»

آیا مداحان کهگیلویه و بویراحمدی مسلمان نیستند

خبرگزاری فارس: رئیس کانون مداحان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از عملکرد مسئولان بنیاد « دعبل خزائی» گفت: آیا مداحان کهگیلویه و بویراحمدی مسلمان نیستند، مداحان این استان چه فرقی با مداحان دیگر استان‌ها دارند.

آیا مداحان کهگیلویه و بویراحمدی مسلمان نیستند

مازیار قشقایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران با انتقاد شدید از بی‌توجهی مسئولان مؤسسه «دعبل خزائی» نسبت به پرداخت حق بیمه مداحان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پرونده‌های بیمه مداحان در سازمان تأمین اجتماعی تشکیل و شماره بیمه این افراد نیز مشخص شده است اما حق بیمه‌ای واریز نمی‌شود.

بنیاد «دعبل خزائی» از پرداخت بیمه مداحان کهگیلویه و بویراحمدی خودداری می‌کند

وی افزود: این موضوع بارها از طریق مؤسسه «دعبل خزائی»پیگیری شده است اما مسئولان این مؤسسه با بهانه‌های مختلف از پرداخت بیمه مداحان کهگیلویه و بویراحمد خودداری می‌کنند.

قشقایی تأکید کرد: متأسفانه تاکنون هیچ نتیجه‌ای از پیگیری مطالبات مداحان این استان در زمینه پرداخت حق بیمه نگرفته‌ایم و مسئولان مؤسسه دعبل خزائی ما را گمراه کرده‌اند.

رئیس کانون مداحان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو بار به صورت حضوری طی جلساتی چند روزه از مسولان این مؤسسه خواستار روشن کردن تکلیف حق بیمه مداحان کهگیلویه و بویراحمد شدیم که تاکنون هیچ جواب قانع‌کننده‌ای از طرف این مؤسسه ارائه نشده است.

قشقایی با طرح سئوالی خطاب به مسؤلان بنیاد«دعبل خزائی» گفت: آیا مداحان استان کهگیلویه و بویراحمد مسلمان نیستند، مداحان این استان چه تفاوتی با مداحان دیگر استان‌های کشور دارند.

نماینده مداحان کهگیلویه و بویراحمد در «دعبل خزائی» برخلاف مصوبه بنیاد انتخاب شده است

وی ادامه داد: حق مداحان کهگیلویه و بویراحمد چه فرقی با دیگر مداحان دارد که به عنوان مثال در برخی استان‌ها افزون بر چهار هزار نفر از مداحان بیمه می‌شوند اما در این استان هزار نفر هم بیمه نشده‌اند.

قشقایی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بنیاد دعبل خزایی چه وظیفه‌ای در راستای بیمه کردن مداحان دارد، تأکید کرد: وظیفه و مسئولیت تعریف شده بنیاد دعبل خزائی بیمه کردن مداحان در سطح کشور است که این امر در دیگر استان‌های کشور در حال اجرایی شدن است.

رئیس کانون مداحان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با توجه به این‌که در جلسه مداحان کشوری تصویب شد برای انتخاب نماینده کانون مداحان استان‌ها در بنیاد دعبل خزائی یا رئیس کانون مداحان هر استان نماینده شود و یا اینکه این نماینده از طریق کانون مداحان هر استان معرفی شود اما متأسفانه انتقاد دیگر ما این است که چرا این بنیاد بدون هماهنگی با کانون مداحان استان نماینده معرفی کرده است.

شش سال است تماسی در زمینه بیمه با کانون مداحان کهگیلویه و بویراحمد  گرفته نشده است

قشقایی با بیان این‌که آیا استان کهگیلویه و بویراحمد در نقشه جغرافیایی ایران وجود ندارد که توسط این بنیاد دیده شود، تأکید کرد: در طول مدت شش ساله مدیریت من، هیچ‌گونه تماسی از طرف این بنیاد در رابطه با حق بیمه مداحان کهگیلویه و بویراحمد با کانون مداحان این استان برقرار نشده است.

بنیاد «دعبل خزائی» در پرداخت حق بیمه مداحان کهگیلویه و بویراحمد اجحاف علنی کرده‌ است

وی خاطرنشان کرد: در این مدت رایزنی و پیگیری‌های مستمری با مدیرعامل این بنیاد صورت گرفته است اما هیچ نتیجه‌ای از این پیگیری‌ها حاصل نشد زیرا این آقایان فقط زبان‌بازی می‌کنند و وعده و وعید می‌دهند.

رئیس کانون مداحان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: از طرف این مؤسسه چندین بار در مراسم‌های مختلف از جمله «سوگند نامه  اهل بیت» دعوت شدیم که متأسفانه از این رهگذر نیز چیزی عاید کانون مداحان کهگیلویه و بویراحمد نشد.

قشقایی عنوان داشت: مسئولان بنیاد «دعبل خزائی» در زمینه پرداخت حق بیمه مداحان این استان اجحاف علنی کرده‌اند.

وی گفت: در راستای بیمه مداحان اعتبار قابل توجهی به «بنیاد دعبل خزایی« اختصاص یافته است که سهم کهگیلویه و بویراحمد از این اعتبار صفر است.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول