اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون مداحان استان بوشهر خبر داد

فعالیت 640 مداح شناسنامه‌دار در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول کانون مداحان استان بوشهر از فعالیت 640 مداح شناسنامه‌دار در استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 640 مداح شناسنامه‌دار در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، علی تشکری پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از پیرغلامان شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در کنگان اظهار داشت: مداحان در گسترش فرهنگ عاشورایی تلاش بسیار ارزشمندی دارند و تقویت مداحان و توجه به مشکلات این قشر امری لازم است.

وی با اشاره به فعالیت‌های کانون مداحان استان بوشهر افزود: توجه به مباحث سخنرانی و رصد آسیب‌ها و بدعت‌ها در حوزه امور مداحان از جمله وظایف این تشکل است و تلاش بسیار زیادی برای افزایش کیفیت فعالیت مداحان انجام می‌دهیم.

تشکری خاطرنشان کرد: جذب و آموزش نیروهای مستعد مداحی، تغذیه فکری، طرح‌های آموزشی و هدایت فعالیت‌های تبلیغی در حوزه امور مداحان در راستای نیل به اهداف انقلاب اسلامی نیز از دیگر اهداف و برنامه‌های کانون مداحان است.

مسئول کانون مداحان استان بوشهر از فعالیت 640 مداح شناسنامه‌دار در استان بوشهر خبر داد و گفت: هم‌اکنون 640 مداح در این استان زیر نظر کانون مداحان فعالیت می‌کنند.

تشکری با تاکید بر لزوم حل مشکلات مداحان اذعان داشت: استاندار بوشهر در زمینه اشتغال مداحان بیکار و تامین مسکن برای مداحان فاقد مسکن از طریق مسکن مهر قول مساعد داده است.

وی یادآور شد: امیدوار هستیم با تلاش مداحان و با همکاری سایر مسئولان گامی در راستای ترویج فرهنگ دینی در جامعه برداریم.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان نیز اظهار داشت: در دهه آخر صفر برنامه‌های ارزشمندی توسط هیئات مذهبی و کانون مداحان در شهرستان کنگان تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی افزود: در راستای گسترش ارزش‌ها و معنویات باید از همه امکانات و توانمندی‌های موجود بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

در این مراسم تعدادی از پیرغلامان نیز به اجرای روضه‌خوانی پرداختند و فضایی معنوی و حزن‌انگیز بر مراسم حاکم شد.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول