اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

مداحان بر مقاتل اشراف داشته باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: مداحان لازم است بر مقاتل اشراف داشته باشند.

مداحان بر مقاتل اشراف داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی عصر امروز در نشست هیئات مذهبی و مداحان کنگان اظهار داشت: مداحان نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه دارند و در احیای ارزش‌ها و معنویات تاثیرگذار هستند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های مداحان و تلاش برای افزایش محتوای این برنامه‌ها امر ارزشمندی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

امام جمعه کنگان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با هجمه‌های فرهنگی برای زدودن معنویت و کمرنگ کردن ارزش‌ها به مقابله با نظام اسلامی آمده و همه باید با برنامه‌ریزی در برابر هجمه دشمن ایستادگی کنیم.

محمودی تصریح کرد: بدون تردید اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی باکیفیت و جذب جوانان به این برنامه‌ها گامی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی اضافه کرد: مراسم عزاداری سالار شهیدان از اهمیت والایی برخوردار است و هیئات مذهبی باید نسبت به رشد کیفی این برنامه‌ها بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه کنگان بیان کرد: باید از ورود خرافات به عزاداری‌ها پرهیز کنیم و مداحان و مبلغان باید اشراف کاملی به شکل صحیح عزاداری داشته باشند.

محمودی بر لزوم دانش‌افزایی مداحان تاکید کرد و گفت: مداحان لازم است بر مقاتل اشراف داشته باشند تا بتوانند برنامه‌های مناسبی ارائه کنند.

وی گفت: حمایت از هیئات مذهبی و مشارکت گسترده در مراسم عزاداری باید مورد توجه و تاکید مردم و مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/2451/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول