اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل:

تسهیلات اعطائی برای احیای خطوط تولید در اولویت پرداخت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل گفت: تسهیلات اعطایی بانک مهر اقتصاد استان اردبیل در مسیر احیای خطوط تولید به کار گرفته شده و پرداختی‌ها صورت می‌گیرد.

تسهیلات اعطائی برای احیای خطوط تولید در اولویت پرداخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صالح پاشاپور‌ ظهر امروز در جریان بازدید از صنایع نساجی حریر سبلان که با همراهی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل صورت گرفت، اظهار داشت:‌ با هدف حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی بانک مهر اقتصاد با احساس مسئولیت سعی می‌کند تا همراه و حامی واحدهای تولیدی و صنعتی باشد تا بخش عظیمی از نارسایی‌ها در این حوزه برطرف شود.

وی با استقبال و اعلام آمادگی از حمایت از واحدهای صنعتی استان یادآور شد: از اوایل امسال همسو با شعار مقام معظم رهبری، ‌تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای صنعتی که دارای طرح توجیهی کامل و سودآوری باشند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل تاکید کرد: هم‌اکنون نیز در همین راستا و با هدف یاری دولت خدمتگزار به کمک واحدهای صنعتی شتافته‌ایم تا بتوانیم معضلات و مشکلات را برطرف کنیم.

پاشاپور با ارائه گزارشی از روند سرمایه‌گذاری و مشکلات واحد صنعتی نساجی حریر سبلان اردبیل بیان داشت: ‌ارائه تسهیلات بانکی به واحد‌های صنعتی منوط به بکارگیری آن در تولید و آغاز به کار فازهای مختلف آن است.

این مسئول ادامه داد: انتظار داریم تسهیلات ما گره‌گشای امر تولید باشد و ما به این طریق به هدف خود مبنی بر حمایت از تولید و صنعت استان نزدیک شویم.

مدیرکل شعب استان اردبیل احیای صنعت را مایه رشد و توسعه استان دانست و افزود:‌ از هیچ تلاشی برای حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تولید داخلی فروگذار نمی‌کنیم.

پاشاپور با بیان اینکه در شکستن تحریم‌های اقتصادی دشمن باید به تولید با کیفیت داخلی و کار و سرمایه ایرانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم، تصریح کرد: قطعاً دشمن در این سنگر با مجاهدت بی‌نظیر ملت، شکست خورده و عقب‌نشینی خواهد کرد.

همچنین در این بازدید معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز با قدردانی از حمایت‌های بانک مهر اقتصاد اردبیل رونق تولید داخلی را مایه فرو شکستن آمال و آرزوی دشمن در عرصه تحریم‌های اقتصادی یاد کرد.

عباس دست‌باز ‌گفت: ما تنها می‌توانیم با کار و تلاش بیشتر و همت مضاعف و تدبیر عالمانه توطئه دشمن را در نطفه خفه کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کارخانه حریر سبلان یکی از کارخانه‌های بزرگ نساجی کشور می‌باشد که با مشکل تامین نقدینگی برای راه‌اندازی فازهای اول خود روبرو است و با سرمایه‌گذاری 730 میلیارد ریالی به تولید انواع البسه و پوشاک می‌پردازد که هم‌اکنون به دلیل نبود سرمایه در گردش با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده است.

انتهای پیام/62005/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول