اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

بیمارستان خور و بیابانک تا اواسط سال 92 افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بیمارستان خور و بیابانک هم اکنون در مرحله نازک کاری و تأسیسات است و تا اواسط سال 92 افتتاح می‌شود.

بیمارستان خور و بیابانک تا اواسط سال 92 افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شاهین شیرانی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به صحبت‌های نماینده نایین و خور و بیابانک در مورد نبود امکانات بیمارستانی در شهرستان خور و تجهیزات کم در نایین اظهار کرد: ما دغدغه مردم خور و بیابانک در زمینه مسائل بهداشتی را تایید می‌کنیم اما طبق مصوبه وزارت بهداشت و درمان، شهرستان‌ها به طور حتم باید یک بیمارستان داشته باشند و از آن جایی که فاصله خور تا نایین بسیار زیاد بود، مصوب شد در این شهرستان نیز یک بیمارستان احداث شود.

وی افزود: قرار بود این بیمارستان تا پایان سال جاری راه‌اندازی شود، اما به دلیل برخی مشکلات به اتمام نرسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: بیمارستان خور و بیابانک هم اکنون در مرحله نازک کاری و تأسیسات است و در صورت تخصیص اعتبار تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این بیمارستان پنج بخش داخلی، اطفال، جراحی، مامایی و بیهوشی آن دایر و 99 درصد مشکلات بیماران این منطقه رفع می‌شود.

شیرانی در مورد مشکل نداشتن رادیولوژیست در بیمارستان نایین گفت: بسیاری از شهرستان‌های دیگر استان نیز متخصص رادیولوژی ندارند، و در اصفهان نیز شب‌ها تنها دو بیمارستان الزهرا(س) و کاشانی پزشک رادیولوژیست دارد، چرا که در گذشته پذیرش در دانشگاه در این رشته بسیار کم بوده و باید منتظر ماند تا فارغ‌التحصیلان جدید وارد این رشته شوند.

وی بیان کرد: در مورد شهرستان نایین نیز یک خانم دکتر رادیولوژیست از خارج از استان بنا به دستور وزارت بهداشت اعزام شد، اما به دلیل اینکه همسر وی به قزوین برای انجام امور رادیولوژیستی اعزام شده بود به همسر خود اجازه نداد در نایین بماند و دیگر فرد دومی را وزارت بهداشت به این منطقه اعزام نکرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: من خودم پزشکم و زمانیکه دکتر ببیند بیماری نیاز به جراحی دارد می‌تواند بدون انجام رادیولوژی بیمار را مداوا کند.

انتهای پیام/63002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول