اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور:

65 هزار نفر در بانک ‌اطلاعاتی مدیران ثبت‌نام کرده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور گفت: تاکنون 65 هزار نفر از مدیران سطح کشور در بانک اطلاعات مدیران کشور ثبت ‌نام کرده‌اند و این رقم رو به افزایش است.

65 هزار نفر در بانک ‌اطلاعاتی مدیران ثبت‌نام کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، موسی مهدوی پیش از ظهر امروز در جلسه افتتاح سامانه ملی تربیت و آموزش مدیران سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان بیست و پنجمین استان کشور است که سامانه ملی تربیت آموزش مدیران در آن افتتاح می‌شود.

وی افزود: طرح ملی تربیت مدیر برای انتصاب، انتخاب و یا تعویض مدیران اجرایی طراحی شده تا دولت از افراد شایسته سرمایه انسانی کشور استفاده کند.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور بیان کرد: برای تربیت مدیران آینده کشور در سه رده پایه، میانی و ارشد دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده که بعد از اتمام هر یک از این دوره‌ها، گواهینامه شایستگی مدیریت ارائه می‌شود.

وی گفت: موفقیت در انجام ماموریت‌های سازمانی درگرو سرمایه انسانی رشد یافته و سرمایه انسانی رشد یافته در گرو رشد مدیران توانمند است، بنابراین موفقیت سازمان‌های دولتی در گرو ارتقا سرمایه انسانی بخش دولتی است.

مهدوی بیان کرد: رویکرد امروز کشور در آموزش سرمایه انسانی به سمت مهارت محوری است و تصویب نظام صلاحیت حرفه ای در کشور حاکی از همین رویکرد است، به همین دلیل آموزش و تربیت مدیران حاکمیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی از اولویت‌های شکل‌گیری نظام مدیریت و نظام صلاحیت حرفه‌ای است.

وی ادامه داد: در سیستان و بلوچستان 300 نفر از مدیران ادارات، آموزش‌های ارتقا مدیریت را در سال‌جاری می‌گذرانند.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور با تاکید بر افتتاح بانک اطلاعاتی مدیران کشور و ثبت‌نام مدیران استانی در آن، بیان کرد: با افتتاح بانک اطلاعات مدیران، امکان دسترسی و بهره‌برداری از بانک در اختیار مدیران ارشد استانی و ملی قرار می‌‌گیرد و آنان می‌توانند اطلاعات مدیران را مورد استفاده قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: این امر به مدیران کشور کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی مناسبی برای سرمایه  انسانی داشته باشند و در مراحل بعدی، اطلاعات استعدادهای مدیریتی، مدیران قبلی و بازنشسته نیز در این بانک ثبت شده که ذخیره اطلاعاتی بزرگی از مدیران برای کشور فراهم می‌کند.

در ادامه این مراسم سامانه بانک اطلاعات مدیران استان سیستان و بلوچستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، موسی مهدوی و جمعی از مدیران سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

انتهای پیام/75004/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول