اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تأکید کرد

بانک‌ها ملزم به اجرای مصوبات شورای کشاورزی چرام هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با بیان این‌که حل معمای بیکاری در چرام با کشاورزی است، گفت: بانک‌ها ملزم به اجرای مصوبات شورای کشاورزی چرام به خصوص در راستای پرداخت تسهیلات هستند.

بانک‌ها ملزم به اجرای مصوبات شورای کشاورزی چرام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز جلسه توسعه کشاورزی شهرستان چرام با حضور فرماندار و اعضای کارگروه در محل فرمانداری چرام تشکیل شد.

علی‌رضا نیکروز در این نشست ضمن تاکید بر هماهنگی بانک عامل با کارگروه اظهار کرد: بانک‌های عامل موظفند به ازای پرداخت تسهیلات به متقاضیان با رعایت قانون تلاش کنند.

فرماندار چرام نظارت را توسط متولیان و اعضای کارگروه بر موارد کشاورزی مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اعتبارات اختصاص داده شده به بحث کشاورزی و دامداری در شهرستان عنوان کرد: نگاه ما در کارگروه به طرح‌هایی است که سریع‌تر به بازدهی برسد و بتواند ایجاد اشتغال داشته باشد.

وی با بیان اینکه مشکل متقاضیان باید به هر ترتیب بررسی شود، تصریح کرد: مسئولین در شهرستان‌ برای رفع مشکلات پیش روی متقاضیان به ادارات و دستگاه‌های مربوطه امور را پیگیری کنند که کارها به سرانجام برسد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با هر طرح توسعه کشاورزی که توجیه ایجاد اشتغال پایدار داشته باشد موافقت کرده و از آن حمایت می‌کنیم.

نیکروز با اشاره به وام گاوداری در شهرستان چرام متذکر شد: ظرفیت رأس هر گاوداری باید مشخص باشد تا بتوان در زمینه واگذاری تسهیلات به درستی تصمیم‌گیری کرد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با بیان اینکه اجرای کامل طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان موجب تقویت بیش از پیش حوزه کشاورزی و رفع مشکل بیکاری می‌شود، گفت: توسعه مشاغل کشاورزی از اولویت‌های دولت است و مسئولان محلی باید برنامه‌های خود را در این راستا تعریف و اجرا کنند.

وی خواستار حضور نماینده دامپزشکی در جریان تغییر و تحول شد و با بیان اینکه نباید فضاها را محدود کنیم، اضافه کرد: نظارت بر واردات دام محدود نشود.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به اینکه هر مصوبه‌ای که ما مصوب کردیم بانک ملزم به اجرا است، از کارگروه خواست نهایت سخت‌گیری را در این راستا انجام دهند.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول