اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قیمت 2950 تومان

10 تن برنج هندی در شهرستان خوروبیابانک توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوروبیابانک گفت: با قیمت مصوب دو هزار و 950تومان 10 تن برنج هندی در شهرستان خوروبیابانک توزیع شد.

10 تن برنج هندی در شهرستان خوروبیابانک توزیع شد

اسدالله فیروزی در گفت‌وگو برا خبرنگار فارس در اصفهان از توزیع 10 تن برنج هندی به قیمت مصوب 2 هزار و 950 تومان در سطح شهرستان خور و بیابانک خبر داد.

وی افزود: به زودی مقدار 157 تن برنج که توسط اصناف پیش خرید شده در سطح شهرستان توزیع و مشکل گرانی برنج حل می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خور و بیابانک با بیان اینکه از ابتدای سال جاری حدود 50 تن برنج درسطح شهرستان توزیع شده است، اضافه کرد: این چهارمین مرحله توزیع برنج در سطح شهرستان بوده که شامل دو محموله 10 تنی و دو محموله 15 تنی است.

وی ادامه داد: همچنین از این مجموع حدود 15 تن برنج هندی طی یک مرحله در ماه محرم و صفر بین هیئات و حسینیه‌های سطح شهرستان توزیع شد.

فیروزی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری یک مرحله برنج اروگوئه و سه مرحله نیز برنج هندی بین خانوارهای سطح شهرستان توزیع شده است.

وی به مردم تصریح ‌کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف، کم فروشی، گران فروشی، احتکار مراتب را به شماره تلفن 124 اطلاع داده تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول