اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد

بهره‌برداری از 10 پروژه عمرانی در روستاهای شهرری

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران گفت: 10 پروژه عمرانی در محدوده حریم و روستاهای این منطقه در حال اجرا است که تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد.

بهره‌برداری از 10 پروژه عمرانی در روستاهای شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شهردار منطقه 20 ساعاتی پیش در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه‌های نیمه تمام محدوده حریم و روستاهای این منطقه با تأکید بر تسریع عملیات عمرانی، گفت: احداث شش چشمه سرویس بهداشتی و 90 مترمربع رختکن در سوله‌های ورزشی روستاهای زمان‌آباد و قاسم‌آباد و تخریب و بازسازی جاده شهدا با حجم عملیات 800 مترطول در روستای زمان‌آباد که موجب اتصال این روستا به محور مواصلاتی امام‌رضا (ع) می‌شود از جمله پروژه‌های عمرانی در محدوده حریم این منطقه است که تا پایان سال به مرحله بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار ساکنان آن محدوده قرار می‌گیرد.

عظیم بابایی به بهره‌برداری از بوستان یک‌هزار و 200 مترمربعی روستای قاسم‌آباد اشاره کرد و اظهار داشت: بازسازی بوستان روستای محمودآباد و احداث بوستان روستای قمی‌آباد که متراژ هر کدام یک‌هزار و 200 مترمربع است نیز در مرحله پایانی است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به اتمام عملیات عمرانی احداث زمین چمن مصنوعی روستای نجم‌آباد و دیوارکشی آرامستان روستای گل‌تپه اشاره کرد و یادآور شد: بازسازی دو منزل مسکونی خانواده شهید نیز از دیگر اقدامات عمرانی در محدوده حریم منطقه 20 بوده است که به دنبال بازدیدهای مستمری که از خانواده شهدا به عمل آمده است در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است، منطقه 20 دارای هفت ناحیه است که بخشی از ناحیه شش و ناحیه هفت در محدوده حریم واقع شده و خدمات مدیریت شهری اعم از عمرانی، اجتماعی، ترافیکی و امور شهری به ساکنان این محدوده که شامل 30 نقطه جمعیتی است ارائه می‌شود.

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول